Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد الماسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری و مکاتبات زیاد و تلاش نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی این میزان اعتبار جهت چهار خطه کردن جاده شریانی کنگاور - تویسرکان بطور مشترک به استان‌های کرمانشاه و همدان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبار این محور سال گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال بود که امسال افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، افزود: اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه باید جهت تفکیک اعتبار مصوب ملی محور کنگاور - تویسرکان و سهم استان از این اعتبار اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کنگاور با بیان اینکه از ۴۲ کیلومتر طول این محور، ۹ کیلومتر در حوزه این شهرستان قرار دارد، تاکید کرد: این مسیر به عنوان تنها مسیر ارتباطی ۲ شهرستان کنگاور و تویسرکان از نقاط حادثه خیز و پر تصادف است که آمار بالای مرگ و میر و حوادث جاده‌ای حکایت از اهمیت ۲ بانده شدن و تعریض دارد.

الماسی با بیان اینکه تاکنون عملیات خاکبرداری و تسطیح یک محور آن انجام شده و پل سازی چندین نقطه در حال اجرا است، یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه، روانسازی ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی و ارتباط بزرگراهی کنگاور با استان همدان است.

فرماندار کنگاور اضافه کرد: تلاش ما بر این است که تمام امکانات و منابع را تجهیز کنیم تا بتوانیم جاده کنگاور به تویسرکان را در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و به اتمام برسانیم.

اجرای عملیات ۲ بانده کردن در این محور ضمن کنترل وسایل نقلیه و کاهش بار ترافیکی، تصادفات جاده‌ای مرگبار را نیز کاهش خواهد داد.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر ۷۶ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان بهسازی راه ها اعتبارات کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان بهسازی راه ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان بهسازی راه ها اعتبارات کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین،ایوب کرد گفت: در سال گذشته، هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محور‌های حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی شش هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی گردیده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده، میزان ۳۱۲ کیلومتر به محور‌های شریانی،۲۴۱ کیلومتر محور‌های فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محور‌های روستایی استان اختصاص داشته است.
کرد یادآور شد: همچنین در سال گذشته با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محور‌های مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد، تعداد هفت نقطه پرحادثه در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به طور کامل رفع شده است.
وی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه‌های مرزی روکش آسفالت محور‌ها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد