Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:56:28 GMT

‍ حمله اراذل و اوباش به ماموران اورژانس ۱۱۵ سبزوار

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۸۳۲

‍ حمله اراذل و اوباش به ماموران اورژانس ۱۱۵ سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از روابط عمومی اورژانس سبزوار، مسلم فائق‌نیا اظهارکرد: شب گذشته، تعدادی از اراذل و اوباش در محله صالح آباد سبزوار پس از یک درگیری منجر به جرح با قمه و شمشیر ضمن امدادخواهی از فوریت‌های پزشکی، در حین انجام ماموریت به ماموران اورژانس حمله کردند و ضمن فحاشی به آمبولانس صدمه وارد کردند که این موضوع از طریق امور حقوقی اورژانس ۱۱۵ در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اورژانس سبزوار افزود: ساعت ۲۰ و ۵۴ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰، در تماسی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی سبزوار اعلام شد که در یک نزاع دسته جمعی در محله صالح آباد، یک نفر مجروح شده است که سریعاً یک واحد امدادی، به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس این گزارش، کارشناسان فوریت‌های پزشکی، فرد مصدوم را که توسط شمشیر و قمه مجروح شده و خونریزی زیادی را داشت در حیاط منزلش اقدامات درمانی از جمله کنترل خونریزی و پانسمان کردند، تصریح کرد: در حین انتقال، اراذل و اوباش طرف دیگر دعوا، برگشته و به سمت مامورین اورژانس و آمبولانس، حمله‌ور شدند.

فائق‌نیا با بیان اینکه حمله اوباش، با کمک اهالی محله خوشبختانه صدمه‌ای به مامورین اورژانس وارد نشد ولی با شمشیر و سلاح‌های سرد به جان آمبولانس افتاده و صدمات زیادی به شیشه‌های اطراف و آمبولانس، وارد کردند، یادآور شد: پس از رسیدن پلیس موارد صورتجلسه شده و جهت برخورد قانونی و اطلاع به مقامات قضایی موضوع در حال پیگیری است.
‌‌‌
انتهای پیام/۷۰۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: حمله به ماموران اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:فارس

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت