Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@15:02:52 GMT

اعلامیه دو هیات بین الافغانی در تهران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۹۹۶

 بر اساس اعلامیه دو هیئت بین الافغانی نشست تهران، دو جانب اشتراک کننده بین الافغانی صلح که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۷ و ۸ ماه جولای سال ۲۰۲۱ در شهر تهران گفت و گو نمودند، بالای موارد ذیل به توافق رسیدند:

 
۱.هیاتها از مساعی و حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در مورد تامین صلح در افغانستان و مهمان نوازی های بعمل آمده ابراز امتنان می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲.هر دو جانب با درک مشترک از خطرات ناشی از ادامه جنگ و صدمه ای که از آن متوجه سلامت کشور می شود، به موافقه رسیدند که جنگ راه حل مساله افغانستان نبوده و باید همهٔ تلاش ها در جهت رسیدن به راه حل سیاسی و صلح آمیز توجیه گردند.

۳. گفتگوها در فضای صمیمانه صورت گرفت و همه مسایل بصورت مفصل و با صراحت مطرح گردید.

۴. هر دو جانب تصمیم گرفتند مواردی را که ضرورت به مشورت و وضاحت بیشتر دارد مانند ایجاد مکانیزم گذار از جنگ به صلح دایمی، نظام اسلامی مورد توافق و نحوه دستیابی به آن طی نشست بعدی که در نزدیکترین فرصت ممکن دایر خواهد شد مورد بحث قرار داده، به نتیجه برسند.

۵. طرفها نشست تهران را فرصت و زمینه جدید برای تقویت راه حل سیاسی معضل افغانستان می دانند.

۶. هر دو جانب حملاتی را که خانه های مردم، مکاتب، مساجد و شفاخانه ها را هدف قرار داده باعث تلفات ملکی می گردند و همچنان تخریب تاسیسات عامه را به شدت تقبیح نموده خواستار به سزا رساندن عاملین آن می گردند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد