Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:35:10 GMT

جاسوسان سئول: حال کیم جونگ اون خوب است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۶۰۲۸

جاسوسان سئول: حال کیم جونگ اون خوب است

سرویس اطلاعات ملی کره‌جنوبی فاش کرد که کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی با وجود آنکه در چند ماه گذشته ۱۰ تا ۲۰ کیلو وزن کم کرده است، مشکل جسمانی ندارد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری یونهاپ به نقل از ها تائه-کئونگ، عضو کمیته اطلاعاتی پارلمان به خبرنگاران گفت ظرف چند ماه گذشته رهبر کره‌شمالی تحت رژیم غذایی بوده، اما حالش خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام با اشاره به گزارش سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی گفت: کیم به تازگی ۱۰ تا ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته و همچنان مشغول فعالیت‌های حکومتداری معمول است.

روزنامه چوسون ایلبو چاپ کره جنوبی پیشتر گزارش داده بود که کیم جونگ اون ۱۷۰ سانتی متر قد و ۱۴۰ کیلوگرم وزن دارد. رسانه دولتی کره‌شمالی به تازگی فاش کرد که کیم جونگ اون کاهش وزن داشته چون برای منافع کشورش کار می‌کند. در همین حال چندین رسانه خارجی گمانه‌زنی کردند که علت کاهش وزن او میتواند یک مشکل جسمانی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیم جونگ اون کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز -جمعه- گزارش کرد پیونگ یانگ سامانه‌های موشکی ۲۴۰ میلیمتری چند پرتابی را که در شرکت دفاعی جدیدش ساخته شده است، آزمایش کرد.

به گزارش ایسنا، این آزمایش‌ها با هدف ارزیابی پارامترهای کلیدی این تجهیزات در ۲۵ آوریل انجام شد و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز در جریان این آزمایش‌ها حضور داشت.

به نقل از خبرگزاری تاس، خبرگزاری کره شمالی تاکید کرد این سامانه‌ها دارای فناوری‌های پیشرفته هستند و به تغییرات استراتژیک در روند تقویت نیروهای توپخانه کمک خواهند کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی ماه فوریه سال جاری میلادی گزارش داده بود آکادمی دفاع ملی این کشور یک مهمات جدید هدایت شونده ۲۴۰ میلیمتری طراحی کرده است.

سال گذشته میلادی، راکت‌اندازهای چندگانه ۶۰۰ میلیمتری وارد خدمت ارتش خلق کره شدند. به گفته پیونگ یانگ، از این موشک‌ها برای شلیک تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد