Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها که توسط رئیس‌جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد در جمع خبرنگاران افزود: از تمام دست اندرکاران بخصوص هلدینگ بزرگ و خوشنام میدکو (شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) و صنعتگران این حوزه و شرکت هایی که این افتخار بزرگ را با تکنولوژی پیشرفته و دانش بنیان آفریدند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میدکو به دلیل ابتکارات خاص در صنایع ویژگی های منحصربه فردی دارد تصریح کرد: میدکو بزرگترین هلدینگ بخش خصوصی است که در حوزه صنعت و معدن با بخش های دولتی رقابت سالم و بدون حاشیه دارد.

استاندار کرمان گفت: میدکو در حوزه های کارگری از شرکت هایی است که حاشیه و زحمتی برای مدیران، دولت و استان ندارد.

وی افزود: ویژگی بعد میدکو این است که این صنعت به حوزه محیط زیست در ۲ جنبه تکنولوژی و کاهش آلایندگی با تکنولوژی پیشرفته و در حوزه ایجاد هزاران هکتار فضای سبز توجه خاص دارد.

زینی وند بیان کرد: ویژگی دیگر مدیکو این است که به دلیل کم آب بودن کرمان از پساب شهرها استفاده می کند و علاوه بر احتیاج خود برخی از صنایع جنبی و فضای سبز را نیز از این آب استفاده می شود. 

وی گفت: جا دارد در مقابل این افراد تعظیم و تشکر و خدا را شکر کنیم که با دانش و توان مدیران ایرانی توانسته اند این افتخار بزرگ را با محوریت استان کرمان برای کشور رقم بزنند.

بهره‌برداری از طرح‌های مجتمع فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، مجتمع تولید کاتد مس شرکت بابک مس ایرانیان، تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه، مجتمع پخت آهک و دولومیت شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) و واحد خنک‌سازی کک به روش خشک (CDQ شرکت فولاد زرند ایرانیان امروز انجام شد.

برچسب‌ها کرمان توسعه اقتصادی علی زینی وند حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان توسعه اقتصادی علی زینی وند کرمان توسعه اقتصادی علی زینی وند حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به هنرستان‌های جوار صنعت افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است و اکنون نیازمند توسعه آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش هستیم و تحقق این مهم نیز، نیازمند توسعه زیرساختی و تقاضا محور است.

فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه، ۸ اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور برگزار می‌شود که نیازمند توجه ویژه است. 

مخلص‌الائمه ضمن تقدیر از مدیران صنایعی که به تاسیس هنرستان‌های جوار صنعت کمک کرده‌اند، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، استان مرکزی برترین استان در کشور است. وقتی وارد هنرستان‌های جوار صنعت می‌شویم موجی از انرژی را از دانش آموزان و معلمان دریافت می‌کنیم. 

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم از این دست نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود. 

حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم بدون کمترین مشکلی، امتحانات نهایی دبیرستان‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز مشاوره افزود: از معلمان ماندگار و برتر استان مرکزی در هفته معلم تجلیل خواهیم کرد. همچنین برگزاری زنگ سپاس معلم را با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف را در نظر داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر