Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت هلال احمر امروز پنجشنبه در سفر یک روزه به زاهدان از نزدیک بر عملیات امدادرسانی جمعیت در مقابله با شیوع کرونا و طرح ملی نذر آب 4 نظارت می‌کند.با حضور او قرارگاه مرکزی مبارزه و پیشگیری از کرونا راه‌اندازی شد.

به گزارش برنا؛ محمد حسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر صبح امروز به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و در معیت مدیرعامل و همکاران عالی‌رتبه جمعیت هلال احمر این استان با استاندار دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جمعیت هلال احمر، در این سفر قرارگاه مرکزی مبارزه و پیشگیری از کرونا را افتتاح و از روند دریافت و توزیع کامیون‌های کمک‌های بهداشتی و درمانی هلال احمر در این استان بازدید کرد و توضیح داد: هلال احمر علاوه بر اقدام فوری در تهیه و ارسال تجهیزات بهداشتی و پزشکی به سیستان و بلوچستان 24 خیریه بزرگ کشوری را بسیج کرده است و تا این لحظه بخشی از کمک‌های ارسالی به استان رسیده و در حال توزیع است. 

محموله‌های ارسالی جمعیت هلال‌احمر به استان سیستان و بلوچستان در دو بخش پیشگیری از کرونا و درمان این بیماری است. در بخش پیشگیری بیش از یک میلیون و 200 هزار ماسک و اقلام بهداشتی دیگر ارسال شده و در بخش درمان نیز چندصد کپسول اکسیژن با ظرفیت‌های 10 تا 50 کیلویی وتعداد قابل توجهی دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی به منطقه رسیده که هوطنان درگیر با بیماری کرونا می‌توانند این تجهیزات را به رایگان از بانک امانات پزشکی هلال احمر استان به صورت امانی دریافت کنند.

او همچنین از اقدام سالیانه و مهم جمعیت هلال احمر با عنوان «طرح نذر آب» در استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال نیز طرح نذر آب 4 در این استان برگزار می‌شود. اکنون استان‌های معین این طرح آمادگی لازم را تدارک دیده‌اند که آب‌رسانی به تمامی نقاط محروم استان سیستان و بلوچستان را آغاز کنند و مثل سال‌های گذشته بتوانند دردهای خشکسالی این مردم را التیام بخشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر بهداشتی و درمانی هلال احمر سیستان و بلوچستان بسیج درمان ماسک هلال احمر استان خشکسالی سیستان و بلوچستان هلال احمر کرونا استان سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ‌کرمانشاه از آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان خبر داد و گفت: به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی استان کرمانشاه امدادرسانی شد. - اخبار استانها -

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از امدادرسانی به 126 فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروز‌آباد، سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات 10 دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، 10 دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده که به 25 خانوار ، خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر داده شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در 25 منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: 21 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان