Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کانون بانک‌ها وموسسات اعتباری تغییرات ساعات حضور کارکنان در تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری در استان تهران از روز شنبه مورخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد. خبرگزاری میزان -  محمدرضا جمشیدی دبیرکل کانون بانک‌ها وموسسات اعتباری ساعت حضور کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری در استان تهران و همچنین ساعت پذیرش مشتریان را به شرح زیر اعلام کرد:   حسب اعلام تلفنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به لحاظ اصرار استانداری تهران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۴.۱۹ تا اطلاع ثانوی ساعات حضور کارکنان در کلیه بانک‌ها وموسسات اعتباری در استان تهران ۶.۵ بامداد و ساعت پذیرش مشتریان ۷ بامداد الی ۱۳.۵ خواهد بود.   در این ابلاغیه اضافه شده است: در صورت نیاز در پایان هفته تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد. ضمنا کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی جدا درخواست دارد همکاران عزیز درکلیه واحد‌ها حداکثر از ۵۰٪ چراغ‌های روشنایی در طول کار استفاده نموده و دستگاه‌های سرمایشی را از ساعاتی زودتر از تعطیل واحد‌ها خاموش نمایند.   خاطر نشان می‌شود تعیین ساعات کار شعب واحد‌های مستقر درسایر استان‌ها کماکان باهماهنگی مقامات ذیصلاح استان‌ها خواهد بود.    بیشتر بخوانید: تعطیلی تمامی بانک‌ها در روز پنج شنبه ۱۷ تیرماه   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقصادی بانک مرکزی نظام بانکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بانک مرکزی نظام بانکی حضور کارکنان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)