Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ مهدی مخبر ، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، بیان کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک نیمه‌‌سنگین در محور کندوان و تردد روان در هراز و فیروز‌کوه

وی اظهار کرد: در حال حاضر در محور چالوس مسیر ‌رفت و برگشت‌ محدوده سرودار، ترافیک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز‌ مدیریت راه‌ها درباره و‌ضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور بیان کرد: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در‌ ‌مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ همچنین محورهای هراز‌ و فیروزکوه ‌نشان می‌دهد.

* ترافیک سنگین در آزادراه‌های کرج-قزوین و کرج-تهران

مخبر تصریح کرد: در حال حاضر ‌در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و در آزادراه کرج – تهران محدوده پیکان شهر، ترافیک سنگین است.

* بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های گیلان و اردبیل

وی درباره وضعیت جوی جاد‌ه‌ها بیان کرد:‌ در محورهای تهران-شمال و اغلب جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

معاون مرکز‌ مدیریت راه‌ها از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های گیلان و اردبیل خبر داد.

*‌ 3 آزادراه پرتردد‌ کشور در شبانه روز گذشته

مخبر گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج‌‌-تهران با 134 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 129 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 123 هزار تردد ثبت شد.

* ‌انسداد محور‌ شمشک-دیزین

‌وی با اشاره به انسداد 6 محور به دلیل کاهش ایمنی، گفت: در حال حاضر جاده پونل-خلخال،‌ جاده شهداد-نهبندان‌، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور فرعی شمشک-دیزین، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

 * سهم 14.7 درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها

معاون مرکز‌ مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2223 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل 0.5 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

پربیننده ترین آخرین جزییات از اجـرای فوق العاده ویژه فرهنگیان تاثیر رتبه بندی بـر حقوق فرهنگیان چگونه است؟ چه خبر از پرداخت معوقات فرهنگیان؟ علائم اولیه کرونای دلتا چیست؟ آخـرین جزییات از بررسی رتبه بندی معلمان در مجلس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وضعیت ترافیک راه ها جاده های کشور آزادراه کرج حال حاضر جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار را شاهد هستیم گفت: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است‌.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا،  آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس را شاهد هستیم. 

او اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده حرم امام خمینی(ره) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی