Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:29:30 GMT

سلام لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۶۵۷۰

سلام لیگ یک

ایسنا/همدان شب گذشته شهرداری بالاخره کار صعود به لیگ دسته اول را در ایستگاه پایانی لیگ دو یکسره کرد و حالا هگمتانه یک نماینده در لیگ یک خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرداری همدان با یک تساوی برابر علم و ادب تبریز و قرارگرفتن بالاتر از ویستاتوربین تهران، جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کرد تا استان همدان بعد از چندین سال موفق به حضور در لیگ یک فوتبال ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه چه سرنوشتی انتظار این تیم را خواهد کشید و تکلیف امتیازش چه می‌شود و یا اینکه از دیشب تا حالا هم نماینده و مدیر و اعضای شورا و امثالهم این موفقیت را متعلق به خود دانسته‌اند، در این مجال که حال همه خوب است کاری نداریم، اما فراموش نکنیم که این تیم چقدر جاه‌طلب بود و رویاپرداز.

تیمی که امسال مدام در جاده‌ بلندپروازی‌های فوتبال قدم برداشت و در حرکت بود. مثل تمام تیم‌های بزرگ که همیشه بهانه برای بهترشدن دارند، شهرداری این فصل ثانیه به ثانیه ‌جنگید و تلاش ‌کرد.

شاگردان طلایی امسال استاد بیرون کشیدن یکی‌یکیِ تیرهای حاشیه‌محور از قلب خود بودند و ‌اجازه‌ عرض‌اندام به افراد معلوم‌الحالی که همیشه خوراکشان در بر هم زدن آرامش تیم خوب همدان بوده را ندادند تا با فراغ‌بال به فکر دست‌هایی باشند که امسال از پشت‌ قاب جادویی، پرچم‌های تیم شهرداری را به رقص درمی‌آوردند.

این تیم حالا برای فوتبال همدان، یک پناهگاه فرونریختنی‌ است. مثل آغوشِ نگران یک مادر دلسوز که مأمنِ تمامِ دلشوره‌های پسربچه‌اش است. شهرداری برای هواداران همدانی و برای فوتبال، حتی در سخت‌ترین سالِ زندگی، این فصل اردیبهشت تمام بهارها بود.

سخت‌سالیِ ۹۹ و ۱۴۰۰ بدتر از رفت‌وآمدهایِ ضربه‌زننده‌ فنی، ناداوری، تغییرات مدیریتی، بی‌پولی، فوتبالِ بدونِ تماشاگر و دست آخر کرونا نمی‌شد، اما فراموش نکنیم که شهرداری در همین فصل ما را به لحظه‌های دلچسب گره زد و حالا ما برای این تیم، یک مُشت شیفته‌ از خودگذشته هستیم. یادمان نمی‌رود که آن‌طرفِ دیوار لرزان ۹۹ و اوایل۱۴۰۰، روزهای دست‌نخورده‌ی فصل بعدی انتظارمان را می‌کشند برای ساختن دنیایی تازه و شگرف.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته یک فوتبال ایران فوتبال شهرداری همدان صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سلام من به مدینه به غربت صادق (ع) ... + فیلم
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید