Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@13:26:33 GMT

حمله چند مرد روستایی به پلنگ مهاجم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۶۶۷۶

حمله چند مرد روستایی به پلنگ مهاجم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردان خشمگین روستایی در ایالت راجاستان هند با حمله یک پلنگ این حیوان را از پای درآوردند. این اتفاق پس از آن رخ داد که این پلنگ به یک کودک در این روستا حمله و وی را زخمی کرد. این اتفاق در ایالت جنوبی راجاستان رخ داد. مردان خشمگین که از حمله پلنگ به کودک و همچنین احتمال وقوع حوادث مشابه نگران بودند این حیوان را محاصره و کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پلنگ که از یک جنگل نزدیک به روستا به این منطقه آمده بود توسط روستائیان پیدا شد و مورد حمله آن‌ها قرار گرفت. روستائیان پس از به دام انداختن این حیوان با چوب و چماق به جان آن افتادند. ماموران جنگلبانی محلی نیز پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند. یکی از ماموران جنگلبانی در این باره گفت: «پس از آنکه حمله پلنگ به یک کودک، افراد روستا خشمگین شدند و به این حیوان حمله کردند. پلنگ در محل حادثه جانش را از دست داد. متاسفانه ما نتوانستیم پلنگ را از دست افراد خشمگیم و غیرقابل کنترل روستا خارج کنیم. لاشه این حیوان برای انجام کالبدشکافی به جایپور منتقل شد.»

بیشتر بخوانید

خرس یک نوجوان ۱۶ ساله روسی را خورد

بنا به گفته افراد روستا آن‌ها دیگر منتظر ماموران جنگلبانی برای شکار این حیوانات نخواهند ماند. آن‌ها می‌گویند که کودکان و خانواده آن‌ها در معرض خطر حمله این حیوانات قرار دارند. یکی از افراد روستا در این باره گفت: «ماموران جنگلبانی باید با فراهم کردن آب و غذا از ورود این حیوانات به مناطق مسکونی جلوگیری کنند. این تهدیدی متقابل برای حیوانات و انسان به شمار می‌رود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حیوانات وحشی اخبار حوادث ماموران جنگلبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان از حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در روستای سادیان خبر داد و گفت: ۸۰ راس دام سبک تلف شد. - اخبار استانها -

هادی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به حمله گرگ به گوسفندان در روستای سادیان، اظهار داشت: این اقدام طی دو مرحله انجام شد و 80 راس دام سبک مورد حمله حیوانات وحشی قرار گرفتند.

وی ضمن اشاره به اعزام اکیپ عملیاتی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان به روستای سادیان افزود: اکیپ‌ اعزامی به روستای سادیان از توابع شهرستان کاشان با هماهنگی مدیریت بحران اقدامات پیشگیرانه مانند واکسیناسیون، دفن بهداشتی و قرنطینه دام‌های موجود اقدام شد.

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به دامداران توسط محیط زیست ابراز داشت: مقرر شد محیط زیست با همکاری محیط بانان و عوامل بومی نسبت به رفع خطر و زنده‌گیری اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به علت وقوع این حادثه در روستای سادیان گفت: کمبود منابع آب و فقر پوشش گیاهی در منطقه حفاظت شده قمصر برزک علت وقوع چنین حادثه‌ای است چراکه حیوانات وحشی به دلیل این کمبودها به مناطق شهری و روستایی ورود می‌کنند.

6 نفر بر اثر حمله گرگ در اردستان مصدوم شدند

کاشانی‌نژاد با بیان اینکه لازم است دستگاه‌های متولی تمهیدات لازم را بیندیشند، تصریح کرد: اداره محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان کاشان باید تمهیدات لازم را باید بیندیشند تا در این زمینه شاهد ووقوع چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد