Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:46:09 GMT

کنایه سنگین نماینده مجلس به دولت حسن روحانی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۶۸۳۴

کنایه سنگین نماینده مجلس به دولت حسن روحانی

احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ، درباره خاموشی‌های اخیر و سوءمدیریت دولت در این بخش اظهار داشت: خاموشی‌های اخیر و سراسری برق در کشور به دلیل آن است که سرمایه‌گذاری‌های لازم در این باره برای تولید بیشتر در دولت فعلی صورت نگرفته است، ضمن اینکه افزایش مصرف برق و گرما هم در این موضوع تأثیرگذار است، ولی در طول سالهای اخیر توجه لازم به زیرساخت‌های توسعه صنعت برق کشور نشده و همین امر دامنگیر وضعیت فعلی کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه سهم آب در تأمین برق قابل توجه نیست و بیشتر از نیروگاه‌های حرارتی برای تولید برق استفاده می‌شود، اما متأسفانه سرمایه‌گذاری لازم در توسعه این نیروگاه‌ها صورت نگرفته و با مصیبت خاموشی‌های گسترده برق در کشور مواجه شده‌ایم. 

علیرضابیگی گفت: میزان توجه به توسعه صنعت برق در دولت آقای روحانی بیشتر از 20 درصد نیست، در حالی که طبق قانون برنامه ششم توسعه بایستی 30 هزار مگاوات برق جدید وارد مدار می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سالهای اخیر به صنعت هسته‌ای برای تولید برق بی‌توجهی شده و از این علم نتوانسته‌ایم برای کمک به تأمین انرژی کشور بهره ببریم. 

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آقای روحانی سال گذشته به صراحت اعلام کرد که کشور را طوری اداره کرده‌ایم که آب و برق مردم قطع نشد، البته این موضوع به مدد همکاران وی در قوه مجریه محقق شده و هم برق قطع شد و هم آب. 

وی تصریح کرد: حسن روحانی و تیمش باید آمارها را به خاطر بسپارند که در چه شرایطی کشور را تحویل آیت‌الله رئیسی می‌دهند و در چه شرایطی دولت را از دولت پیشین تحویل گرفته‌اند، این در حالی است که روحانی و اصلاح‌طلبان کشور را با دلار 3250 تومانی تحویل گرفتند و با دولت 25 هزار تومانی تحویل دولت سیزدهم می‌دهند. ضمن اینکه شاهد اوضاع و احوال آشفته در زیرساخت‌ها هستیم که موجب افزایش نارضایتی مردم شده و همه چیز کشور مانند انتخابات را هم تحت تأثیر قرار داد و توانست اعتماد مردم را به آتش بکشد./نماینده

منبع: فردا

کلیدواژه: دولت روحانی احمد علیرضابیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز