Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:56:23 GMT

ثروت جف بزوس به بیش از ۲۱۱ میلیارد دلار رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۶۸۵۱

ثروت جف بزوس به بیش از ۲۱۱ میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، ثروت جف بزوس پس از این که پنتاگون قرارداد محاسبات ابری خود را با مایکروسافت، رقیب آمازون، لغو کرد، به بیش از ۲۱۱ میلیارد دلار رسید.

با اعلام این خبر سهام آمازون ۴.۷ درصد جهش کرد تا ثروت بزوس ۸.۴ میلیارد دلار افزایش یابد جایگاه ثروتمندترین فرد تاریخ مدرن را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزوس به تازگی از مدیرعاملی آمازون استعفا داده اما همچنان ۱۰.۳ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد. ثروت ۲۱۱ میلیارد دلاری بزوس در تاریخ شاخص میلیاردرهای بلومبرگ بی‌سابقه است. این شاخص از سال ۲۰۱۲ ثروت میلیاردرهای جهان را ردیابی می‌کند.

رکورد قبلی که ۲۱۰ میلیارد دلار بود موقتاً توسط ایلان ماسک، مؤسس تسلا، ثبت شده بود اما ثروت او سپس با افت ارزش سهام تسلا تا ۱۸۱ میلیارد دلار پایین آمد.

در رتبه سوم ثروتمندان جهان، غول صنعت لاکچری فرانسه، برنارد آرنولت، قرار دارد که ثروت او ۱۶۸.۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

کد خبر 5253479

منبع: مهر

کلیدواژه: جف بزوس آمازون ثروتمندان جهان قطع برق قیمت دلار قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس وزارت نیرو ویروس کرونا قطعی برق بانک مرکزی ایران مالیات بر عایدی سرمایه اوپک پلاس اوپک نهاده های دامی قیمت سکه بهار آزادی میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت

چهارتَن از کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب»، «شورای وحدت اصولگرایان» و «جبهه صبح ایران» با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران و ارائه برنامه‌های خود به پرسش‌های خبرنگاران ایسنا پاسخ دادند.

دریافت 286 MB

تصویربردار و تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص