Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان که در رده سنی بزرگسالان در ترکیه برگزار شد، تیم ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش طرفداری، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش بزرگسالان امروز پنجشنبه ۱۷ تیر در استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان ایران با کسب ۲ مدال طلا ، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم های ترکیه و قزاقستان در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابتها حسین نوری در وزن ۷۴ کیلوگرم و حمیدرضا کنعانی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا ، محمد سیاهوشی در وزن ۵۷ کیلوگرم، فرود حجتی در وزن ۷۰ کیلوگرم و محسن منوچهر در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره و کیوان رستم آبادی، حسین دریکوند و حسن مدانلو در اوزان۶۱، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز قهرمانی جهان دست یافتند.
 
در  وزن ۵۷ کیلوگرم محمد سیاهوشی در دور اول ۱۰ بر صفر کشتی گیر اوکراین را شکست داد، در دور دوم حریف قزاقستانی را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و در دور سوم با همین نتیجه کشتی گیر روسیه را شکست داد. وی در دور چهارم برابر کشتی گیر ترکیه با نتیجه ۷ بر ۵ شکست خورد و به مدال نقره رسید.
 
همچنین در وزن ۶۱ کیلوگرم کیوان رستم آبادی در دور اول رقابت خود برابر نماینده اوکراین با نتیجه  ۱۰ بر صفر به برتری رسید، در دور دوم ۱۰ بر ۴ مغلوب کشتی گیر روسیه شد، در دور سوم با نتیجه ۱۷ بر ۷ کشتی گیر ترکیه را شکست داد، در دور چهارم با نتیجه ۱۰ بر ۹ برابر حریف قزاقستانی رقابت را واگذار کرد و در نهایت با ضربه فنی کردن حریف آذربایجانی به مدال برنز دست یافت.

در ادامه این رقابتها و در وزن ۶۵ کیلوگرم علیرضا کاظمی در دور اول با نتیجه ۱۶ بر ۶ برابر کشتی گیر ترکیه شکست خورد، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ برابر کشتی گیر قزاقستان شکست خورد، در دور سوم و چهارم برابر کشتی گیر روسیه و قزاقستان ضربه فنی شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم فرود حجتی در دور اول کشتی گیر اوکراینی را ضربه فنی کرد، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کشتی گیر ترکیه شد، در دور سوم با ضربه فنی کشتی گیر قزاقستان را شکست داد. وی در دور چهارم با نتیجه ۱۳ بر ۲ برابر کشتی گیر ترکیه شکست خورد و به مدال نقره رسید.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین نوری در رور اول با نتیجه ۸ بر ۷ برابر کشتی گیر روسیه به برتری رسید، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر برابر نماینده بلاروس به برتری رسید، در دور سوم با نتیجه ۱۴ بر ۳ کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور چهارم با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیر روسیه را شکست داد و به مدال طلا قهرمانی جهان دست یافت. 

در وزن ۷۹ کیلوگرم نیر حمیدرضا کنعانی در دور اول با نتیجه  ۱۰ بر صفر حریف بلغاری را شکست داد، در در دور دوم  ۱۲ بر ۱ کشتی گیر روسیه را مغلوب  کرد، در دور سوم نماینده قزاقستان را ضربه فنی کرد. کنعانی در دور چهارم  ۶ بر ۵ کشتی گیر ترکیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسین دریکوند در دور اول با نتیجه ۷ بر ۱ نماینده ترکیه را شکست داد، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۳ برابر نماینده روسیه به برتری رسید، در دور سوم با ضربه فنی برابر کشتی گیر بلاروس به پیروزی رسید، در دور چهارم با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر اوکراین شد و در دور پنجم با نتیجه ۹ بر ۴ نماینده قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.
 
در ادامه این رقابتها و در وزن ۹۲ کیلوگرم محسن منوچهر در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۸ برابر حریف ترکیه شکست خورد، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر کشتی گیر قزاقستان را شکست داد، در دور سوم با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیر روسیه را شکست داد، در دور چهارم با برتری ۵ بر ۴ برابر کشتی گیر به مدال نقره رسید. 
 
در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز حسن مدانلو نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر برابر نماینده اوکراین به برتری رسید، در دور دوم حریف قزاقستانی را ضربه فنی کرد، در دور سوم نماینده روسیه را با نتیجه  ۹ بر ۷ شکست داد و در دور چهارم با شکست برابر میزبان به مدال برنز رسید.

در  وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز سعید فروتن نژاد در دور اول با نتیجه  ۱۰ بر صفر برابر نماینده روسیه رقابت را واگذار کرد و در دیدار دوم خود با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کشتی گیر قرقیزستان شد.

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با محسن خلیلی: با علی کریمی هم اتاق شدن سخت بود، پنج صبح بیدار می‌شد! کری خوانی هافبک عراق برای ایران: تنها رقیب ما کره جنوبی است! میلیچ از استقلالی ها خداحافظی کرد؟ مصاحبه ای که خیلی زود برداشته شد: تشکر سرخیو راموس از پاری سن ژرمن بابت پیراهن شماره 4 ژوزه مورینیو درباره پنالتی انگلیس مقابل دانمارک: هرگز پنالتی نبود (با زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دور دوم با نتیجه دور اول با نتیجه نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیر روسیه ترکیه را شکست بر صفر کشتی گیر دور چهارم مغلوب کشتی گیر کشتی گیر ترکیه برابر کشتی گیر برابر نماینده برتری رسید دور سوم قهرمانی جهان ضربه فنی مدال نقره مدال برنز ضربه فنی بر نماینده کشتی آزاد شکست خورد دست یافت مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود

دیوید تیلور رقیب اصلی حسن یزدانی بعداز دو شکست پیاپی مقابل هموطن خود در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا، از کشتی خداحافظی خواهد کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران حرفه‌ای کشتی این کشتی‌گیر پرافتخار باشد که پنج طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکرا‌‌ت‌شان را شروع کردند. این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کایل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست تاریخی حسن یزدانی به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را بعداز باخت به پادشاه ایرانی کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک مقابل آرون بروکس شکست خورد. او دو کشتی را ظرف پنج ساعت به بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازماند. 

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه