Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@03:12:46 GMT

استخدام جادوگر برای ماندن در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۷۰۰۷

استخدام جادوگر برای ماندن در لیگ برتر

به گزارش طرفداری، باز نوبت به هفته های پایانی لیگ برتر رسید و پای رمال و جادوگر به لیگ باز شد. شایعه شده یک تیم ته جدولی که از ابتداى فصل شرایط خوبى نداشته و حالا دیگر خطر سقوط به دسته اول را کاملا حس  میکند دست به کار شده و به دنبال این است که هرطور شده سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند. آنها این بار سراغ جادوگر رفته اند، همان الف الف معروف که بارها درباره همکاری اش با تیم ها و مربیان شایعه های فراوان شنیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الف . الف جادوگر سرشناسی که شایعه شده اولین بار اوایل دهه ۸۰ و یک بار دیگر چند سال پیش از این هم در مقاطعی با همین باشگاه همکاری داشته و گفته می شود در کارش بسیار خبره است و روایت های عجیب غریبی درباره طلسم کردن تیم حریف و رمالی و … درباره اش نقل می کنند، هدف جدید تیم ته جدولی براى ماندن در لیگ برتر است. این تیم در خطر سقوط این هفته یک بازی سنگین مقابل یکی از مدعیان دارد و برای این که از این بازی موفق بیرون بیاید، در کمال تعجب جادوگر به خدمت گرفته است. 

شایعه شده چشم باشگاه ته جدولی براى ماندن در لیگ برتر به کرج دوخته شده است و گویا واسطه های این باشگاه با این فرد ارتباط برقرار کرده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه فوق‌العاده جنجالی درباره پدرِ مهران غفوریان!

آفتاب‌‌نیوز :

چندشب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد. 

نکته جالب در این ویدئو، معرفی "خسرو غفوریان" به عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک است! 

شباهت چهره‌ی این فرد با مهران غفوریان و هم‌نام بودن او با این بازیگر گمانه‌زنی‌ها را درباره‌ی احتمال اینکه او پدر مهران باشد افزایش داد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • شایعه فوق‌العاده جنجالی درباره پدرِ مهران غفوریان!