Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امام جمعه موقت تهران در این مراسم گفت: در هر نقطه‌ای از جهان وقتی سرمایه گذاری شود همیشه تهدید‌هایی وجود دارد و هنر این است که تهدید‌ها به فرصت تبدیل شود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: عملکرد کشور در ٤ دهه از زوایای مختلف قابل بررسی است و عملکرد اقتصادی ایران قابل دفاع نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از زاویه دیگرکه به اقتصاد نگاه می‌کنیم در زیر ساخت‌های اقتصادی انقلاب عظیمی رخ داده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: اولین شهر صنعتی در قزوین شکل گرفت و امروز در این استان ١٥ شهر صنعتی دولتی و ٥ شهر صنعتی خصوصی وجود دارد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: ١٧٠ واحد صنعتی پس از انقلاب اسلامی به ٣ هزار و ٥٠٠ واحد رسید.

وی اضافه کرد: ایران بیش از ٢٠ ساله که در تحریم است و این تحریم‌ها در تاریخ جهان بی سابقه است.

امام جمعه موقت تهران گفت:ترامپ ٤ سال سخت‌ترین تحریم‌ها را بر ایران اعمال کرد و تحلیل هر اقتصاددان این بود که با اعمال این تحریم‌ها تورم بالای ١٨٠ درصد می‌رسد و کشور نابود می‌شود، اما نشد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: اصلاح اصل ٤٤ بازار بورس را چند برابر افزایش داد و یکی از افتخارات اقتصاد ایران است ولی باید دقت کرد با مدیریت صحیح منابع مالی مردم از بین نرود.

خودتحریمی، بیشترین آسیب را به اقتصاد کشور وارد می‌کند

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: خودتحریمی و رفتار‌هایی که در نظام دولتی و اجرایی صورت می‌گیرد، بیشترین آسیب را به اقتصاد وارد می‌کند.

هدایت الله جمالی پور افزود: به رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان با برخی خودتحریمی‌ها در داخل مواجه هستیم که آسیب‌های زیادی به دنبال دارد و جلوی فعال شدن ظرفیت‌ها را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نسبت به این وضعیت و مشکلات موجود انتقاد داریم که باید برطرف شوند به عنوان مثال برای الحاق یک محدوده به شهر یکسال است که دوندگی می‌کنیم.

تولید، پایه و اساس اقتصاد مقاومتی در کشور است

نماینده شهرستان بویین زهرا و آوج هم گفت: تولید، پایه و اساس اقتصاد مقاومتی در کشور است که مقام معظم رهبری همواره بر آن در نامگذاری شعار سال تاکید کرده و حمایت از تولیدکنندگان را در دستور کار قرار داده اند.

روح الله عباسپور افزود: تولید، خوداتکایی و درون زایی پایه و اساس اقتصاد است و توجه به آن‌ها موجب شکوفایی اقتصادی و فعال سازی ظرفیت‌های تولیدی کشور می‌شود.

وی گفت: تولید زمانی می‌تواند پایه دار و با ثبات باشد که صادرات محصولات هم رقم بود به عبارت دیگر پایداری تولید بدون صادرات صورت نمی‌گیرد.

این نماینده افزود: باید دیپلماسی اقتصادی را فعال کنیم که سرلوحه امور مجلس شورای اسلامی است و ما این موضوع را در کمیسیون صنایع مجلس پیگیری کرده ایم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردم در ایجاد رونق اقتصادی، گفت:تجربه انقلاب اسلامی نشان می‌دهد هرکجا کار به مردم واگذار شده، در آنجا توفیقات بزرگی حاصل شده است و هرکجا مردم پای کار آمدند دولت‌ها به توفیقات بزرگی دست یافته اند.

وی افزود: در حوزه اقتصادی اگر بخواهیم شکوفایی اقتصادی و پایداری و ثبات را داشته باشیم براساس اصل ۴۴ قانون اساسی باید اقتصاد را به مردم واگذار کنیم.

عباسپور اضافه کرد: به همین دلیل نخبگان اقتصادی در مشورت با مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را پیش بینی کردند که در آن مردم پایه و اساس اقتصاد هستند.

وی گفت: خوداتکایی، درون زایی و نگاه به بیرون در حوزه صادرات وقتی تعریف می‌شود که نقش بی بدیل مردم در این حوزه هم تعریف می‌شود و باید به این ظرفیت مردمی بسیار توجه داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرکنندگان نمونه امام جمعه اخبار اقتصادی پایه و اساس اقتصاد تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر آموزش وپرورش بویین میاندشت گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در همایشی از ۳ معلم نمونه منطقه و ۶ نفربا عنوان گروه کیفیت بخشی شامل مدیرنمونه، معاون آموزشی نمونه، معاون پرورشی، رابط سلامت، مشاور ومعلم یار تجلیل شد.
مجتبی نجفی افزود: بنیاد شهید وامورایثار گران هم از ۵۶ معلم شاهد وایثار گر اموزش وپرورش شهرستان تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد