Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود آبادی رئیس اتحادیه اغذیه و چلو کباب بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به مصوبه جدید دولت مبنی بر بالا رفتن حساسیت‌ها در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از شنبه اغذیه‌ای ها، ساندویچی ها، جگرکی‌ها و مراکز توزیع غذا در خراسان جنوبی اجازه سرو غذا در سالن‌های مسقف را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از شنبه این مشاغل می‌توانند به سرو غذا در فضای باز ادامه دهند و یا برای ارسال اغذیه به صورت بیرون بر، ثبت سفارش کنند.

محمود آبادی ادامه داد: بازدید‌ ها از شنبه برای رعایت این دستورالعمل‌ها شروع می‌شود و اولویت و حساسیت‌ها روی اغذیه‌ ای هایی است که بیشتر در اطراف پایانه‌های مسافربری و ایستگاه‌های مسافری هستند.

رئیس اتحادیه اغذیه و چلوکباب بیرجند تصریح کرد: تعدادی از مراکز توزیع غذا به دلیل خسارت‌های ناشی از تعطیلات کرونایی مغازه‌های خود را تعطیل کرده اند و در حال حاضر در شهرستان بیرجند ۱۱۰ مرکز اغذیه‌ای فعال است.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع غذا دستورالعمل های بهداشتی پایانه های مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد