Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود

 

 

بیمه لوازم خانگی توانیر

با سلام و درود

به دلیل قطع و وصل مکرر برق و نوسانات شدید برق در هرمزگان شهر بندرلنگه ٍ هرچند که این مشکل مختص شهر خاصی نیست و تقریبا کل ایران این مشکل رو دارن .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

با توجه به این موضوع و سوختن مکرر وسایل برقی منزل معضلی شده برای مرم

شرکت بیمه توانیر متاسفانه با وجود اعمال شدن حق بیمه تو قبض برق هیچگونه خدماتی انجام نداده و یا اصلا پیگیری نمی کنند بنده الان بیشتر از یک ماهه درخواست ثبت کردم ولی تا به امروز هیچگونه پاسخی دریافت نکردم و اصلا هنوز بررسی نشده درخواست ....!

لطفا این موضوع رو پیگیری کنید

با سپاس فراوان

مشکل جعبه فیوز برق منطقه و سوختن مداوم آن

در زیباشهر شهرستان قرچک شهرک نیروی انتظامی یکی از جعبه های فیوز و ترانس برق مشکل دارد و هرسال به خاطر این مشکل مدام فیوز آن می سوزد و یک روز تمام مردم برق ندارند تا مردم به اداره برق رفته یکی از کارمندان رابیاورند تا آن را تعویض کند .امسال به خاطر قطعی های برق مداوم و طولانی مدت حداقل ۶ بار در ۳ روز این اتفاق افتاده و همچنان راه حلی ارائه نمی شود.این مشکل باعث سوخت پمپ های آب و وسایل مردم شده و حتی تا ۱۲ تا ۱۴ ساعت برق نداریم.لطفا اداره برق پیگیری کنند که  این مشکل حل شده و حداقل تمام روز بدون آب و برق نباشیم.

تخلیه نخاله های ساختمانی در رودخانه فشم

با سلام

با افزایش تعداد ساخت و سازهای غیرمجاز در حوالی شهر فشم متاسفانه افراد نخاله های ساختمانی را در رودخانه تخلیه می‌کنند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس