Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هروویه میلیچ پیام عجیبی در فضای مجازی منتشر کرد که بوی خداحافظی از استقلال را می دهد.
به گزارش آریا، هروویه میلیچ بازیکنی است که بیش از 10 ماه حقوق خود را از استقلال دریافت نکرده ضمن اینکه وعده باشگاه برای تمدید قرارداد با او هم محقق نشده است. دقایقی پیش میلیچ با انتشار یک استوری کنار بهزاد غلامپور، برای او آرزوی موفقیت کرد و به نظر می رسد با انتشار این استوری، جدایی میلیچ از تیم استقلال نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





میلیچ که قراردادش رسما با استقلال به پایان رسیده، چندی پیش در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرد که او به زودی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد و حالا امروز صبح در صفحه اینستاگرامش استوری هایی از خودش در کنار دوستانش و همچنین بهزاد غلامپور منتشر کرد و با بیان اینکه دلش برای آنها تنگ می شود، به شایعات جدایی اش دامن زد. میلیچ در عکسی که با غلامپور منتشر کرده، از او بابت همه چیز تشکر کرده است و تقریبا می توان اینگونه برداشت کرد که کار این مدافع کروات با استقلالی ها به پایان رسیده است. او دقایقی بعد نیز پستی را در صفحه اینستاگرامش با شرح "یک عکس به هزاران کلمه می ارزد" منتشر کرد تا اینگونه جدایی اش از جمع آبی پوشان را اعلام کند. یکی از صفحات اینستاگرامی که در این مدت به میلیچ نیز نزدیک بود، اعلام کرد که این بازیکن امروز و برای همیشه ایران را ترک کرد. حالا باید منتظر واکنش باشگاه استقلال ماند. گفته می شود که میلیچ نزدیک به 11 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده است.
حالا باشگاه استقلال بعد از خروج میلیچ از ایران، اطلاعیه ای را علیه این بازیکن و مدیر برنامه اش منتشر کرد. هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال شب گشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.
باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد:
1- هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.
2- در هفته‌های اخیر تلاش زیاد شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملا یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت.
نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد 3 ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.
3- با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.
٤- باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیچ باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس

آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلالی هاست.

طرفداری | آتیلا حجازی پست جدیدی را منتشر کرد.

با تصمیم فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلال دچار تغییر شد و آتیلا حجازی از این به بعد سرپرست آبی پوشان تهرانی خواهد بود. آتیلا حجازی حالا در همین راستا پستی را منتشر کرده است:

اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • گلر استقلال محبوب ماند