Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:08:47 GMT

فرماندار تفت : آب چند مشترک پرمصرف قطع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۸۰۷۹

فرماندار تفت : آب چند مشترک پرمصرف قطع شد

به گزارش ایرنا، علیرضا نوکار روز پنجشنبه در نشستی با چند تن از خبرنگاران افزود: مصرف آب شرب در شهر تفت ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است که ۵۳ لیتر بر ثانیه آن آب انتقالی است و بقیه از طریق چاه های موجود در این شهر تأمین می شود.

وی ادامه داد: از آنجا که با کمبود آب در سطح شهر مواجه بودیم با موافقت آب منطقه ای مجوز حفر چاه جدید گرفته شد تا پس از تعیین پیمان کار حفر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تفت تصریح کرد: با پیگیری های که انجام شد ۲ حلقه چاه آب که بدون استفاده در سطح شهر بود به شبکه آب شهری متصل شد تا مشکل کم آبی بهبود یابد.

وی با بیان اینکه یک مخزن آب سه هزار مترمکعبی در تفت بدون استفاده بود، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته قرار شد به زودی این مخزن به شبکه آب شهر تفت متصل تا کمبود فشار آب بخشی از شهر حل شود.

نوکار بر برخورد با مشترکان پرمصرف تأکید کرد و افزود: یک دانشکده در تفت ماهانه ۹۰۰ مترمکعب مصرف داشت یا یک میدان شهرداری با انشعاب غیرمجاز از سوی افراد خاطی، ۸۰۰ مترمکعب در ماه مصرف می کرد که آب آنها قطع شد.

وی ادامه داد: مشکلی در طرح بزرگ آبرسانی روستایی شهرستان تفت به وجود آمده بود که با پیگیری های مسوولان استان به ویژه استاندار، مشکل رفع و لوله گذاری این پروژه از سر گرفته شد.

فرماندار تفت به ساماندهی نانوایی های شهرستان هم اشاره کرد و گفت: تا ۲۰ تیرماه مقرر شد تمامی نانوایی ها فعالیت خود بر اساس سهمیه، تعداد و زمان پخت را شفاف سازی و در مغازه نصب کنند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد آب و فاضلاب مدیریت بحران خشکسالی آب آشامیدنی تفت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد آب و فاضلاب مدیریت بحران یزد آب و فاضلاب مدیریت بحران خشکسالی آب آشامیدنی تفت بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با اعضای کمیته کارگری و شورای کار دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار با اشاره به مقام کارگران اظهار کرد: اگر پیامبر اسلام با آن عظمت بوسه بر دستان کارگران می‌زدند، جا دارد که فرماندار نیز پابوس کارگران شهرستان باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب افزود: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

وی با بیان اینکه بهترین کارها، سخت‌ترین کارها بوده و کارگری یکی از مشاغل سخت دنیا است، گفت: پیگیری مطالبات و حقوق قانونی کارگران حداقل کاری است که مسئولان در قبال این قشر زحمت‌کش وظیفه دارند که انجام دهند.

محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار اظهار کرد: کارگر نقطه آغاز تولید و صنعت است، اگر در جامعه‌ای صدای چرخ دنده‌های تولید شنیده نشود، پیشرفتی نیز حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با بیان اهمیت تولید و جایگاه کار و کارگر در مدارس، می‌توان دانش‌آموزان را به سمت کار و تولید سوق داد.

کد خبر 748767

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت