Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آیین تجلیل از فاطمه کرم‌زاده ورزشکار ملی‌پوش و المپیکی رشته تیراندازی در مسابقات جهانی تیراندازی کرواسی افزود: اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

وی باتأکید بر حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی در همه ابعاد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر اضافه کرد: فاطمه کرم‌زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می‌یابد و امید می‌رود با اراده این ورزشکار بوشهری پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ژاپن به اهتزاز درآید.

وی اظهار کرد:  این ورزشکار بوشهری شایسته هر گونه حمایت است و درخشش وی در المپیک ژاپن سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: امید می‌رود این ورزشکار بوشهری با اعتماد به نفس بتواند در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن با کسب مدال مایه غرور، افتخار و مباهات ملت ایران و مردم استان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های جهانی با کسب مقام قهرمانی در بین ۵۰۰ ورزشکار رشته تفنگ بادی بعنوان نخستین بانوی المپیکی در تاریخ ورزش این استان صاحب افتخار شد.

احمد بهروزیان‌فر افزود: با توجه به عملکرد موفق فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های جهانی کرواسی و کسب رتبه نخست در رشته تفنگ بادی امید می‌رود شاهد افتخار آفرینی و کسب مدال‌ این ورزشکار بوشهری در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت استاندار از  ورزشکاران را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه برای موفقیت آنان عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های المپیک به مدال‌های مورد نظر دست یابد.

رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار بوشهر به ورزشکاران ملی و جهانی تصریح کرد: فاطمه کرم‌زاده در مسابقات جهانی کرواسی در رشته تفنگ بادی با اختلاف بسیار اندک نسبت به دیگر حریفان در رتبه چهارم جهان ایستاد این درحالی است که در بخش تیمی در ۱۰ متر رتبه نخست کسب کرد.

حجت‌الله نوری یادآور شد: فاطمه کرم‌زاده در رشته‌ تیراندازی ۱۰ متر با تفنگ بادی و ۵۰ متر در سه وضعیت درازکش، زانوزده و حالت ایستاده در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن شرکت می‌کند.

در این آیین استاندار بوشهر با اهدای ۱۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی از فاطمه کرم‌زاده تجلیل کرد.

برچسب‌ها بوشهر وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو بوشهر وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی رقابت های المپیک ورزشکار بوشهری فاطمه کرم زاده استاندار بوشهر المپیک توکیو استان بوشهر تفنگ بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی

به گزارش صدای ایران از فارس؛ نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.


بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.


گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.


وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.


لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور