Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این طرح شامل اجرای ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی بوده که با هزینه ۴۷۰ میلیارد ریالی انجام شده است.

فواد حمزوی افزود: با جریان یافتن گاز طبیعی و استقبال شهروندان رودانی از این نعمت خدادای، امیدداریم شاهد کاهش مشکلات و دغدغه مردم این منطقه برای تهیه سیلندر از و سایر سوخت‌های مایع باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه سی ان جی( CNG ) را به‌دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان اظهارداشت: شرکت گاز استان هیچ گونه دخل و تصرفی درخصوص تهیه و توزیع سیلندرهای گاز نداشته و تمام تلاش همکاران ما در این شرکت، ایجاد بسترهای لازم جهت رفاه و امنیت بیشتر و بهتر برای شهروندان هرمزگانی با استفاده از گاز طبیعی است.

افتتاح سه طرح خدماتی و زیربنایی با هزینه یک هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال و بازدید از ۲ طرح صنعتی و کشاورزی شهرستان رودان از جمله برنامه‌های استاندار هرمزگان در سفر عصر پنجشنبه به شهرستان رودان است.

شهرستان رودان در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.



 

  

برچسب‌ها شرکت گاز استان هرمزگان افتتاح طرح گاز رسانی هرمزگان رودان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان هرمزگان افتتاح طرح گاز رسانی شرکت گاز استان هرمزگان افتتاح طرح گاز رسانی هرمزگان رودان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد