Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان جواب افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس را داد.

به گزارش طرفداری؛ رضا فتاحی در خصوص حواشی و حرف‌و‌حدیث‌هایی که در روزهای اخیر پیرامون تیم فوتبال سپاهان مطرح شده، اظهار داشت:

تمرکز باشگاه بزرگ سپاهان بر روی هفته‌های پایانی است و هرگز اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای پیروان رفتارهای مسموم نمی‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست خوردن پروژه فرافکنی و سفسطه در کنار زمین فوتبال، حالا میدان بازی به فضای رسانه‌ای و فضای مجازی تغییر فاز داده است.

برخی برای آنکه تعارض‌ها و ستیزهای درون باشگاهی خود را به دنیای خارج نسبت دهند دست به دامن مصاحبه و استفاده از استعاره و تشبیه‌های غیر اخلاقی شده‌اند. در صورتی که کسی در ردیف پیروان این رفتارهای آمیخته به دروغ و بی صداقتی قرار نمی‌گیرد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت:

امیدواریم این اتهام زدن‌ها وقتی در ترازوی ارزیابی‌های عادلانه قرار گرفت، افراد را مجبور به تغییر فتحه و ضمه‌ها نکند چرا که افکار عمومی و رسانه‌های منصف‌، تراز بسیار خوبی برای تشخیص نیت افراد هستند. جالب اینکه حافظه فوتبالدوستان هنوز ادبیات دور از صداقت برخی چهره‌ها را فراموش نکرده ولی در عملیات روانی جدید آن‌ها هجمه به داوران را در دستور کار قرار داده‌اند.

فتاحی با اشاره به امتیازاتی که سپاهان به خاطر مسائل داوری از دست داده، تصریح کرد:

البته که مشی حرکتی باشگاه بزرگ سپاهان از ابتدای فصل احترام به جامعه داوری بوده ولی این نباید دستاویزی برای سایر تیم‌ها باشد که در هفته‌های پایانی از ابزار فرافکنی برای تحت فشار قرار دادن داوران و تهییج منفی افکار عمومی استفاده کنند. این در حالی است که در طول فصل بیستم این باشگاه نیز از اشتباهات غیر عمد داوران متضرر شده و چندین امتیاز را از دست داده ولی فرهنگ سپاهان که برگرفته از مکتب شاهین بوده متجلی در هیات مدیره، مدیر عامل، سرمربی و بازیکنان تکریم به داوران و صد البته احترام به همه باشگاه‌ها و عدم پرداختن به دیگران و انجام هرگونه اقدام از طریق مبادی قانونی فوتبال بوده است. هرگز از کمپین‌های رسانه‌ای برای جوسازی و اتهام استفاده نکرده است.

مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به رعایت اخلاق در هفته‌های پایانی لیگ برتر، گفت:

پیشنهاد ما رعایت اخلاق در هفته‌های پایانی است چرا که بی شک قهرمانی در کشور و حتی قهرمانی آسیا و حتی صعود به جام باشگاه های جهان بدون رعایت اصول اخلاق هیچ ارزشی ندارد‌.

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با محسن خلیلی: با علی کریمی هم اتاق شدن سخت بود، پنج صبح بیدار می‌شد! کری خوانی هافبک عراق برای ایران: تنها رقیب ما کره جنوبی است! میلیچ از استقلالی ها خداحافظی کرد؟ مصاحبه ای که خیلی زود برداشته شد: تشکر سرخیو راموس از پاری سن ژرمن بابت پیراهن شماره 4 ژوزه مورینیو درباره پنالتی انگلیس مقابل دانمارک: هرگز پنالتی نبود (با زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان هفته های پایانی مدیر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان