Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پایگاه خبری آمریکایی نوشت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و پادشاه اردن هفته گذشته به صورت مخفیانه دیدار کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری «آکسیوس» روز پنجشنبه نوشت، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته به‌صورت مخفیانه به اردن سفر کرده است.

آکسیوس به نقل از یک مقام سابق رژیم صهیونیستی نوشت، بنت با «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن در کاخ وی در امان پایتخت اردن دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام سابق رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفت، بنت در این دیدار مخفیانه به پادشاه اردن گفت این آمادگی را دارد که با قراردادی برای فروش آب به اردن موافقت کند.

آکسیوس همچنین به نقل از این منبع نوشت، بنت و ملک عبدالله دوم درخصوص باز کردن صفحه‌ای جدید در روابط و تداوم گفتگو‌های دو طرف توافق کردند.

این اولین دیدار بین پادشاه اردن و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از بیش از پنج سال محسوب می‌شود که پس از یک دوره تنش میان دو طرف در دوره نخست‌وزیری «بنجامین نتانیاهو» انجام می‌شود.

پیش‌تر روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته بود، ارتش این رژیم در راستای گسترش همکاری‌ها با ارتش اردن در امتداد مرز این کشور، تصمیم دارد یک اتاق عملیات مشترک با ارتش اردن تشکیل دهد.

معاریو همچنین نوشت که اتاق عملیات مشترک اسرائیل و اردن بخشی از طرح گسترده ارتش این رژیم در مرز است و طی آن تغییرات سازمانی در رابطه با دفاع از مرز اعم از ایجاد تغییر در ساختمان، آموزش چهار گردان حراست از مرز و سیستم‌های مراقبتی و راداری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون شِکل (هر دلار آمریکا معادل ۳.۲۶ شِکل اسرائیل) انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آکسیوس ملک عبدالله دوم رژیم صهیونیستی پادشاه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شبکه روسیا الیوم، پیر لودامار، مسئول واحد مین روبی سازمان ملل گفت: تخمین زدیم که ۳۷ میلیون تن آوار یا حدود ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وی افزود: با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون، آواربرداری ۱۴ سال طول می کشد.

این مسئول سازمان ملل همچنین هشدار داد: حداقل ۱۰ درصد از مهمات شلیک شده منفجر نمی شود و بنابراین تهدیدی دائمی برای مردم، تیم های تخلیه کننده قربانیان از زیر آوارها و همچنین کارگرانی است که وظیفه آواربرداری را دارند.

در همین راستا، منابع خبری از تخریب گسترده شبکه آب و فاضلاب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و از بین بردن محصولات کشاورزی این شهر توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شهرداری بیت‌لاهیا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۷۰درصد از چاه‌های آب شمال غزه و ۵۰درصد پمپاژهای فاضلاب را تخریب کرده است.

این شهرداری همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تمام محصولات کشاورزی در بیت‌لاهیا را که سبد غذایی اولیه در غزه به شمار می‌رود، از بین برده است.

پیش از این دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نابودی شهر بیت‌لاهیا در شمال غزه و قتل و کوچاندن مردم آن را آغاز کرده است.

این سازمان حقوق بشری تاکید کرد که نسبت به ارتکاب کشتار جدید در بیت‌لاهیا توسط ارتش رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات کوچ اجباری جدید در سایه صدور دستورهای غیرقانونی علیه مردم آن برای تخلیه فوری که تقریبا ۵۰ هزار نفر هستند، هشدار می‌دهد.

این سازمان اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قبل از صدور دستور تخلیه منطقه بیت‌لاهیا با طرح ادعای منطقه جنگی بودن آن، حملات هوایی و توپخانه‌ای فشرده را در این منطقه آغاز کرد.

دیدبان حقوق بشری اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ خود آورد: پناهگاه‌هایی که ارتش اسرائیل برای مردم بیت‌لاهیا مشخص کرده، ویران شده هستند و به هیچ وجه قابل سکونت نیستند. این مناطق بدون آب بوده و سیستم فاضلاب آن‌ها نیز به طور کامل نابود شده است.

در این بیانیه آمده است: هر منطقه ای که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند، نظامی است، به طور کامل ویران و کشتارهایی وحشتناک علیه کسانی که در آن باقی می‌مانند مرتکب می‌شود.

این سازمان حقوق بشری اضافه کرد: نسبت به هرگونه عملیات نظامی در بیت‌لاهیا هشدار می‌دهیم، این عملیات منجر به جنایت‌های خطرناک و نقض قوانین بین‌المللی انسانی می‌شود.

کد خبر 847449 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین سازمان ملل

دیگر خبرها

  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته