Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از فاطمه کرم‌زاده ورزشکار ملی‌پوش و المپیکی رشته تیراندازی اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران افتخارآفرین استان بوشهر را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی با تأکید بر حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی تصریح کرد: حمایت از فاطمه کرم‌زاده در همه ابعاد مورد تأکید است و به سبب کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی کرواسی ۱۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی به وی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با تبریک کسب مدال قهرمانی در مسابقات جهانی تیراندازی کرواسی اظهار داشت: اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می‌یابد خاطر نشان کرد: با اراده و همتی که در این ورزشکار بوشهری وجود دارد امید می‌رود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ژاپن به اهتزاز درآید.

گراوند، کسب افتخار در رقابت‌های المپیک را سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر دانست و بیان کرد: عملکرد عالی که در خانم فاطمه کرم‌زاده وجود دارد امید می‌رود این تیرانداز جوان بوشهری در المپیک توکیو ژاپن صاحب افتخار دیگری شود.

وی هر گونه کمک و حمایت از این ورزشکار جوان بوشهری را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این ورزشکار بوشهری شایسته هر گونه حمایت است و درخشش وی در المپیک ژاپن سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر، اعتماد به‌نفس و توکل بر خدا در رقابت‌های جهانی المپیک برای کسب افتخار را مورد تأکید قرار داد و گفت: امید می‌رود در مسابقات المپیک توکیو ژاپن با کسب مدال، مایه غرور، افتخار و مباهات ملت ایران و مردم استان شوید.

در این آئین از خانم فاطمه کرم‌زاده تجلیل شد.

کد خبر 5253660

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا قطعی برق کرمانشاه شیوع کرونا اردبیل گرگان ایلام مصرف برق خشکسالی شیراز عکس استانها مجلس شورای اسلامی فاطمه کرم زاده استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی