Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:45:42 GMT

۱۰ کودک مازندرانی و گلستانی در انتظار کاشت حلزون شنوایی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۹۱۱۹

۱۰ کودک مازندرانی و گلستانی در انتظار کاشت حلزون شنوایی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، دکتر محسن منادی مدیر کاشت حلزون دانشگاه علوم پزشکی بابل طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: با راه‌اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان روحانی بابل این افتخار را داریم که از نقاط مختلف استان و استان‌های مجاور پذیرای بیماران باشیم.

وی افزود: حدود ۱۰ بیمار در لیست انتظار داریم که تعدادی از بیماران از استان گلستان هستند، نکته‌دحائز اهمیت این است که عمل جراحی کاشت حلزون هم بر روی کودکان و هم بر روی بزرگسالان انجام می‌شود ولی شرط انجام عمل برای بزرگسالان داشتن گفتار مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منادی با بیان اینکه شانس موفقیت عمل کاشت حلزون شنوایی در کودکان زیر ۲ سال بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: از والدین عزیز خواهشمندیم به محض اینکه نشانه‌ای از کم شنوایی در کودک خود مشاهده کردند سریعا اقدام به انجام آزمایش‌های شنوایی کنند و در صورت وجود مشکل کم‌شنوایی، بدون فوت وقت اقدامات لازم را برای درمان و توانبخشی فرزندشان انجام دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشت حلزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید