Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@02:27:56 GMT

سینماهای مشهد در وضعیت قرمز تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۹۲۲۵

سینماهای مشهد در وضعیت قرمز تعطیل نیست

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، پهلوانی اظهار کرد: با توجه به این که مراکز برخی استان‌های دیگر مانند تهران و اصفهان نیز از ابتدای هفته در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت اما سینماهای آن‌ها تعطیل نشد، سینماهای مشهد نیز در شرایط قرمز کرونا تعطیل نمی‌شود. وی  با بیان این که دستورالعمل درباره تصمیم‌گیری راجع به تعطیلی سینماها تغییر کرده، افزود: شیوه‌نامه قبلی مبنی بر این بود که در وضعیت قرمز کرونا، سینماها که در مشاغل گروه دو قرار داشت نیز تعطیل می‌شد اما در آخرین دستورالعملی که اعلام شده، تعطیلی سینماها منوط بر این شده که ستادهای کرونای استان‌ها درباره آن تصمیم بگیرند و به صورت یک‌طرفه از سمت سیستم فروش سمفا سینماها تعطیل اعلام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پهلوانی تصریح کرد: تعطیل نشدن سینماها در شرایط قرمز ناشی از این است که با توجه به بررسی‌های انجام شده، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی که در بسیاری از اماکن رعایت نمی‌شود، در سینماها به نحو احسن رعایت می‌ شود. با وجود این مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان از تعطیلی نمایش‌های تئاتر همزمان با قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز کرونا خبر داد. جشنی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با توجه به قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ،اجرای نمایش‌های تئاتر تا بهبود شرایط تعطیل شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سینما کرونا مشهد وضعیت قرمز قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت