Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات گروهی آماده سازی خود را برای بازی با آلومینیوم اراک پیگیری می‌کند که همچنان کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

کامیابی نیا که همچنان از ناحیه مچ پا احساس درد می‌کند بار دیگر نمی‌تواند برای این تیم همچون هفته‌های گذشته بازی کند تا روند اماده سازی خود را زیر نظر کادر پزشکی طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر آل کثیر نیز که در جریان بازی با فولاد دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شد به طور قطع بازی با آلومینیوم را از دست داد تا به استراحت بپردازد.

وضعیت آل کثیر برای بازی با ماشین سازی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما پزشکان پرسپولیس تلاش می‌کنند تا او را پس از بازی با آلومینیوم آماده کار با توپ کنند و بتواند مقابل ماشین سازی به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۵۵ شنبه هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر بازی می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر پرسپولیس خبر ویژه عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام میرزایی با تسلیت شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: باید به موضوع مهدویت به صورت گسترده در جامعه پرداخت شود و تبدیل به بحث روز باشد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید اگر به مباحث مهدویت پرداخت شود در دوران غیبت به وظیفه خود در قبال امام زمان(عج) آشنا می‌شویم و با توجه به اینکه هم اکنون دسترسی به امام معصوم و کامل و خلیفه الله وجود ندارد باید وظیفه خود را در زمان غیبت بدانیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) آذربایجان‌غربی گفت: برخی ادعا دارند که در زمان غیبت، وظیفه خاصی نداشته بلکه همانند دوران بنی‌عباس و بنی‌امیه اعتقاد دارند که وظیفه شیعه، تقیه است در حالی که شیعیان باید نسبت به اتفاقات و مسائل پیرامونی و بین‌المللی وظیفه داشته باشند و بنابراین باید آمادگی ظهور در مردم ایجاد شود که این مسئله به تاخیر نیافتد.

وی افزود: بی‌شک اگر در زمینه مهدویت بحث کنیم هم از لحاظ روایی و آیات قرآن و از نظر عقلی، وظیفه ما در دوران غیبت، زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور است نه اینکه بشینیم تا امام زمان آمده و تمامی مشکلات را حل کند.

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: باید از خود سؤال کرد که اگر نیروی تربیت و یارانی پرورش نیافته باشد و اگر آمادگی در مردم ایجاد نشود، امام زمان چگونه می‌تواند وظیفه خطیر و بزرگی که بر عهده ایشان گذاشته تا حکومت جهانی واحد عدالت‌گستر و مبارزه با تمام مستکبران و ظالمان عالم و محو و نابودی استکبار است را به پیش ببرد و بی‌تردید به تنهایی این کار امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!