Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله چند روز تا آغاز المپیک توکیو مشخص لیست کامل نفرات اعزام به این رقابت‌ها مشخص نشده است. خبرگزاری میزان - تنها چند روز به آغاز المپیک توکیو باقی مانده است؛ المپیکی که قرار است با یکسال تاخیر و البته با شرایطی متفاوت نسبت به دوره‌های پیشین برگزار شود و دلیل این مسئله هم شیوع ویروس کرونا بود. کاروان ایران هم قرار بود با ۶۸ ورزشکار راهی توکیو شود؛ اما ۲ ورزشکار به خاطر دوپینگ و مصدومیت شانس حضور در المپیک را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکنون لیست ورزشکاران اعزامی به المپیک توکیو مشخص و اعلام شده؛ اما هنوز هیچ لیبستی در خصوص اعزام روسا و مسئولان فدراسیون‌ها و مسئولان وزارت ورزش به این رقابت‌ها منتشر نشده است. البته لیست مسئولانی که از کمیته ملی المپیک راهی المپیک می‌شوند را این کمیته منتشر کرد؛ اما مشخص نیست که چرا هیچ لیستی از همه نفرات اعزامی به توکیو منتشر نمی‌شود.

در طول چند سال اخیر همیشه صحبت از شفاف‌سازی در ورزش شده و در حال حاضر هم این شفاف‌سازی لازم و ضروری است تا مشخص شود چه کسانی و بر چه اساسی به المپیک توکیو خواهند رفت. قطعا عدم انتشار این لیست می‌تواند شائبه‌هایی در خصوص کاروان اعزامی به توکیو ایجاد کند؛ همانگونه که برای واکسن کرونای اعضای این کاروان هم حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد و با وجود اینکه قرار بود انتشار لیست کسانی که واکسن کرونا زده‌اند در ستاد عالی المپیک بررسی شود، اما هرگز این اتفاق نیفتاد و هیچگاه منتشر نشد.   بیشتر بخوانید: اختیاری بودن حضور ۲ پرچمدار در المپیک توکیو؛ شانس یکی از ملی‌پوشان تیراندازی برای پرچمداری

 

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو وزارت ورزش المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

کد خبر 847373 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک