Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از ماسکوت (نماد عروسکی) مسابقات WWF مبارزه جنگجویان ووشو بعنوان اولین کاسپلى cosplay ورزشى در ایران در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه توسعه آکادمی ملی ووشو رونمایی شد.

این رونمایی با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش، مهدی پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و جمعی از اعضای خانواده ووشو صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عروسک که با انتخاب کاربران فضاى مجازى سلحشور نام دارد نماد اصلی مسابقات است. طرح اصلی این نماد عروسکی برگرفته از ببر به عنوان یکی از نمادهای اصلی ووشو و هنرهاى رزمى بوده و با استعاره از ببر ایرانى ساخته شده است.

طراحى این نماد با همکارى جمعى از اساتید دانشگاهى و فعال حوزه طراحى شخصیت و مدلینگ بعد از انجام مطالعات و تحقیقات لازم به صورت انحصارى براى فدراسیون ووشو صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش ووشو سلحشور نماد عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم