Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:33:39 GMT

ارتش با اقتدار در مقابل هر دشمنی می‌ایستد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۹۵۰۶

ارتش با اقتدار در مقابل هر دشمنی می‌ایستد


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی ارتش در بروجرد از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در این بازدید در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نزاجا، اظهار داشت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود، کارش عبادت است و خانواده‌ی ارتشی که همراه اوست در این ثواب شریک است و آن‌ها حقیقتاً شایسته بهترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که قابل بیان است و یکی از آن‌ها حضور به‌موقع در صحنه است. وقتی قرار است پای نظام بایستد و تو دهنی به دشمن بزند، حضور پیدا می‌کند و یکی از این صحنه‌ها حضور گسترده کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در انتخابات ریاست جمهوری بود که قریب به ۷۸ درصد در این اقدام ارزشمند شرکت کردند.

سرلشکر موسوی، ارتش را مصداق بارز «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» دانست و گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد، طاقت دیدن دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فوراً به کمک او می‌شتابد. امروز بحمدالله با برنامه‌ریزی و همت فرماندهان و کارکنان خدوم ارتش، تلاش خوبی برای رفع دغدغه‌های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ارتش کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏