Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد که در جلسه ستاد مدیریت کرونا خراسان رضوی حضور پیدا کرده بود ضمن تاکید بر نظارت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه گفت: نظارت و کنترل شیوه‌نامه‌های بهداشتی موضوع مهمی است که باید توسط دستگاه‌های نظارتی، مدیریتی و مردم جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مردم را وسط میدان مقابله با کرونا بیاورید تا مشکل را حل کنید؛ تجربه نشان داده است، هروقت خود مردم پای کار بودند مشکلات به راحتی حل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان دو مساله در مقابله با کرونا ادامه داد: در مسیر مقابله با این ویروس دو مسئله وجود دارد؛ یک موضوع مسائل بهداشتی است که باید فکری برای اجرای آن شود و دیگری مسئله واکسیناسیون است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۷۵۵ هزار بسته آموزشی مقابله با کرونا در مشهد

آیت الله علم الهدی بیان کرد: واکسینه کردن مردم بزرگترین راه مقابله با این بیماری است؛ تامین واکسن  یک اصل بسیار مهم است که باید توسط مدیریت عالی استان بررسی شود.

او ضمن اشاره به ظرفیت و فعالیت‌های جهادی بسیجیان تصریح کرد: بسیج ظرفیت بالایی دارد که نمونه‌ی آن طرح موفق مسجد سنگر سلامت است.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در ادامه راه از ظرفیت نیرو‌های جهادی استفاده کنید و در مرز‌های استان برای کنترل و جلوگیری از ورود این بیماری به استان از نیرو‌های بسیجی کمک بگیرید.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران