Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@15:30:42 GMT

بلایی که AFC روی استقلال آورد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۹۶۰۹

بلایی که AFC روی استقلال آورد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب باید به مصاف الهلال برود.

استقلال امید زیادی داشت که در تهران از الهلال پذیرایی کند اما خواسته این باشگاه رد شد و طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بازی در زمین بی طرف برگزار شد و نماینده ایران تصمیم گرفت که دبی را به عنوان میزبان انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب اینکه باید تیم میزبان که استقلال است همه هزینه‌های میزبانی را پرداخت کند این درحالی است که بازی در دبی و زمین بی طرف برگزار می‌شود و نه در ایران و به میزبانی استقلال.

یک منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:

«هزینه کامل میزبانی در زمین بی طرف را باید تیم میزبان که استقلال و النصر هستند پرداخت کنند تا جایکه میزبان باید هزینه غذا و اسکان تیم مهمان را از لحظه ورود به کشور ثالث تا یک روز بعد از بازی و یا بیشتر از آن (در صورت لزوم) پرداخت کند.»

تیم مهمان به همراه تیم داوری باید در هتل ۵ ستاره اسکان داده شوند و روزانه سه وعده غذایی برای آنها در نظر گرفته شود و در روز بازی هم یک وعده اضافی دیگر فراهم شود.

این منبع در ادامه گفت:

«باید تیم میزبان روزانه حداقل ۶ لیتر آب برای هر بازیکن از تیم مهمان مهیا کند و در محل اسکان و تمرین یخ و میوه هم به مقدار لازم قرار دهد.»

استقلال دبی را به عنوان میزبانی دیدار برابر الهلال معرفی کرده است این درحالی است که النصر هنوز کشور ثالث را برای میزبانی از تراکتور اعلام نکرده است اما طبق اعلام الاقتصادیه کشورهای قطر، امارات و عمان به ترتیب سه گزینه احتمالی میزبانی النصر از تراکتور هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه