Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@12:33:42 GMT

قهرمان هم نشویم، مسی بهترین بازیکن تاریخ است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۹۶۳۶

قهرمان هم نشویم، مسی بهترین بازیکن تاریخ است

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است عدم موفقیت این تیم در فینال کوپا آمه ریکا، حقیقت در مورد لیونل مسی را تغییر نخواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، بامداد فردا تیم های ملی آرژانتین و برزیل دیدار نهایی کوپا آمه ریکا را برگزار خواهند کرد. برزیل مدافع عنوان قهرمانی است و به عنوان میزبان، شانس اول پیروزی محسوب می شود ولی آرژانتین با لیونل مسی قطعا حریفی بسیار دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فردا می تواند اولین قهرمانی مسی با آلبی سلسته هم باشد. او هنوز نتوانسته با تیم ملی کشورش به قهرمانی دست پیدا کند و برخی معتقدند بدون عنوان ملی، مسی نمی تواند ادعای بهترین بودن داشته باشد.

 

 

 

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در نشست خبری بازی فینال و در مورد مسی گفت:« چه قهرمان شویم، چه نشویم، لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند. او به این جام برای اثبات چنین حقیقتی نیاز ندارد . مسی نیاز نیست خودش را به کسی ثابت کند. این را حتی رقبا هم می دانند. واضح است که هدف اول خود مسی مثل همه آرژانتینی ها قهرمانی است و می خواهیم با تمام قوا برابر برزیل حاضر شوم.

مدت هاست ما در یک حباب قرار داریم تا نه کسی به کرونا مبتلا شود و نه اتحاد و انسجام تیمی از بین برود. حالا هم که به فینال رسیده ایم، می خواهیم قدم نهایی را محکم برداریم.»

 

 

لیونل مسی تیم ملی آرژانتین برزیل تیم ملی برزیل آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی تیم ملی آرژانتین برزیل تیم ملی برزیل آرژانتین لیونل مسی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏