Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، اظهار کرد: در گذشته فوق العاده ویژه را تحت عنوان رتبه بندی از 9 درصد تا 21 درصد به معلمان پرداخت کردیم.

وی افزود: معلمان در دوره ابتدایی نسبت به دبیران یک درصد بیشتر فوق العاده ویژه دریافت می‌‌کردند، دبیران می‌توانستند حداکثر 20 درصد فوق العاده ویژه تحت عنوان رتبه بندی و آموزگاران  21 درصد دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: براساس اعتراضی که همکاران مدارس داشتند سازمان برنامه و بودجه پذیرفت میزان فوق العاده ویژه‌ای که به تمام کارکنان دولت پرداخت می‌کند و میانگین آن 21 درصد است را به کادر آموزشی هم پرداخت کند.

سلیمان زاده اضافه کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد به تمام فرهنگیان 21 درصدفوق‌العاده ویژه به شکل مساوی پرداخت کنیم یعنی همه معلمان با صفر سال سابقه تا افرادی که در آستانه بازنشستگی هستند همه 21 درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و این موضوع باعث رضایت معلمان جدیدالاستخدام شد اما معلمان باسابقه معترض شدند.

وی بیان کرد: در این جلسه اعلام کردیم که 186 هزار نفر با بیش از 24 سال سابقه کار داریم بنابراین پیشنهاد شد چهار گروه 20 درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و به دو گروه (دارای سابقه کار بالاتر) 22 و 24 درصد فوق العاده ویژه پرداخت شود که میانگین عددی آن از 21 درصد عبور نکند و در عین حال همه راضی باشند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: صحبت ها انجام شد و قرار شد آقای طاهری سازمان برنامه و بودجه نامه‌ای را بزند و به محض اینکه ارسال شود احکام صادر و به معلمان داده می‌شود که به طور میانگین از 300 تا 700 هزار تومان به حقوق فرهنگیان اضافه خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: درصد فوق العاده ویژه 21 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که شامگاه یکشنبه به همین منظور در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، مالک پناهی تمشیت مدیریت امور پردیس های استان اردبیل اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام جمهوری اسلامی است.» و بر این اساس بکارگیری تمام توان دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در راستای تربیت معلمان در تراز جمهوری اسلامی ضروری است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تسلیت سالگرد شهادت استاد اخلاق و علم، شهید مطهری و تبریک هفته معلم، به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان انسان ساز هستند و می توانند در تربیت فرزندان کشور تاثیر گذار باشند.

مهدی رهبر بیان کرد: به همین دلیل شغل معلمی به مثابه شغل انبیاء قلمداد می شود چرا که در این حرفه هدایت و آموزش همراه با هم انجام می شود.

حجت السلام حمیدوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز با اشاره به آیات قرآن بر والا بودن جایگاه و ارزش معلمی و مسئولیت خطیر آن تاکید کرد و گفت: هدف این دانشگاه تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و تحویل آن‌ها به نظام آموزش و پرورش است چرا که این دانشجومعلمان آینده سازان این مملکت هستند.

سرپرست جدید بنت الهدی صدر اردبیل نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: اولین نکته مهم در بیانات مقام معظم رهبری بحث تبیین و جایگاه مقام معلمی است، ایشان معلمی را یک حرفه می دانند و تاکید دارند اگر بخواهیم معلمان خوبی داشته باشیم تا نسل با ارزش تربیت کنند قطعا باید جایگاه معلمی تبیین شود.

لیلا رئیسی افزود: رهبر معظم انقلاب، دانشگاه فرهنگیان را دانشگاه تربیت نسل جدید می داند و تاکید دارد که امنیت، سلامت، ارزش و معنویتمان را مدیون نیروی انسانی هستیم و نیروی انسانی را دانشگاه فرهنگیان تربیت می کند.

وی گفت: امیدواریم با همیاری و همدلی و کمک جمعی مسئولان، در تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان گام برداریم.

کد خبر 6097186

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور