Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

۱۴۰۰/۴/۱۹

 

درخواست برای ممنوعیت ورود خودرو به ساحل داریم....متاسفانه هیچ جای دنیا اجازه ورود خودرو به ساحل داده نمیشه اما در شمال و جنوب کشور عده ای گردشگر بی مبالات تا لب دریا خودرو خود را می آورند و پارک می‌کنند هم باعث آلودگی ساحل و تخریب ساحل می‌شوند و هم باعث می‌شوند افق دید سایر گردشگران گرفته شود و دریا را نبینند

 

عامل اصلی قطع برق توافق پاریس ، چون نزاشت ما نیروگاهامونو افزایش بدیم. رمز ارز که فقط ۴ درصد از برقو مصرف میکنه و یک صنعته مثل بقیه صنایع، شما صنعت فولادو نگاه کن، چقدر برق و اب مصرف میکنه. صنعت سیمان ، کارخونه چیبس و پفک، پتروشیمی ها و....

 

با عرض سلام، چرا بانک ها سود روز شمار حساب کوتاه مدت را قطع و ماه شمار کرده اند بنده مقداری پول در حساب کوتاه مدت خود دارم که ۳۰ روز یا ۲۹ روز در حسابم هست و دوسه روز مجبور به برداشت میشوم ولی بانک میگه اون سی روز که پول تو حسابت بود هیچ این یکروز که پول را برداشتی باعث میشه هیچ سودی تعلق نگیره.یعنی اگه بفرض شما صد ملیون تو حساب داشته باشی و یکروز آنرا برداری و دوباره بزاری تو حسابت  نه تو این ماه نه ماه بعدی هیچی تعلق نمیگیره و بابت برداشت چند هزار تومان هم کارمزد ازت کم میکنند .از بانک مرکزی تقاضای صیانت از حق مردم را دارم تشکر از الف

 

تئوریهای غربی توی اقتصاد ما جواب نمیده. چون مثلا ما میگیم خصوصی سازی، تبدیل میشه به خودمونی سازی. میگیم قیمت گذاری آزاد باشه، مثل خودرو انحصار درست میکنن و قیمت رو میبرن بالا.

 

تقاضا از سران قوا برای پرداخت جدی به مساله محیط زیست. متاسفانه خبرهای خوشی از نقاط مختلف کشور در حوزه محیط زیست به گوش نمی‌رسد. نیاز است همه قوا متحدانه و با جدیت نسبت به این حوزه تصمیمات مفید و موثر اتخاذ کنند تا دیر نشده است.

 

والله و بالله تا دادگستری ما درست نشود هیچ چیز در مملکت درست نخواهد شد. چرا کمتر نظارتی بر کار قضات هست در حالیکه قانون اساسی قوه قضاییه را در احکام ناروا مدیون دانسته و قانون تشکیل دادگاهها، دادسرای انتظامی قضات را مکلف به نطارت بی وقفه کرده؟؟؟. در دادرسی های فعلی مردم بی پناه و بی پارتی بعضا از دادرسی عادلانه محروم هستند. در حالیکه افراد مرتبط اصلا باکی از ایستادن جلوی میز قاضی ندارند.چه بسا همه چند تشکیلات نظارتی قوه قضائیه هم بدون استثنا حق را به قاضی میدهند و راه احقاق حقوق مردم  و زدودن کاستی ها و کژی ها از مجموعه خود را میبندند. قوه قضاییه در چندین مرحله مدعی شد که تعدادی قضات خاطی و متخلف اخراج شدند. اعلام اسامی متخلف و خاطی که با تنبیه و تذکر به کار اعاده میشوند را خود دانند. اما قاضی که اخراج میشود را حتما باید نامش اعلام شود تا مردم باور کنند. مجرم محکومیت یافته ، مجرم است و همه در برابر قانون برابرند.

 

به صدا و سیما و کارگردان ها و نویسندگان سریال ها برسانید در سریال‌ها از کباب و جوجه و خودروها و خانه های لاکچری کمتر استفاده کنند تا ما کمتر شرمنده بچه هایمان شویم....  چه دلیلی دارد که در همه سریال‌ها خانه های 2000 متری دربالاشهر و خودروهای لوکس شاسی بلند و کباب و جوجه نشان دهیم؟؟؟ این همان رسالت صدا و سیماست!

 

با سلام دیروز در بازار روزسرپوشیده  اکباتان بودم چند لحظه بعد برق رفت ظلمات شد از فروشنده که همدیگر را نمیدیدیم  پرسیدم مگر برق اضطراری ندارید .گفت این برق اضطراری بود که رفت برق اصلی یکساعت پیش رفته و متاسفانه کارت خوان ها هم قادر به بخدمات دادن نبودند مردم کالا بدست پول نقد هم نداشتند و فروشنده ها کلافه ،ضعف بزرگ سازمان برق، قطع برق هر محل در دو نوبت است که حدود ۵ساعت میشود .همه دارند زیان میبینند کسی هم پاسخگو نیست

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها

ایسنا/خوزستان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان ابهامات در خصوص حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها رفع شد.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان در پایان نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دستور کار دیگر در خصوص مفاصاحساب قراردادهای پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قراردادهای دیگر مدنظر قرار گیرد.

حدود شش میلیارد دلار صادرات در سال گذشته

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحدها به این صورت است که ۱۰ درصد را کارفرما می‌دهد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها