Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک آزاری قاچاقچیان شیشه یک کودک 7 ساله را به دردسر انداخت. والدین این کودک برای فروش مخدر شیشه کودک 7 ساله شان را نیز همراه خود می بردند که بازداشت شدند.

 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "کنگاور" از ورود یک محموله مواد مخدر صنعتی از مرزهای شرقی به داخل کشور و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن به استان کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاقچی خردسال در کرمانشاه دستگیر شد / او 7 ساله بود

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" با دریافت این گزارش و حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی پراید حامل مواد مخدر در پوشش خانواده 3 نفره شده و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران در بازرسی های انجام شده 24 کیلو و 300 گرم ماده مخدر شیشه که به صورت حرفه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک زن و یک مرد که کودکی 7 ساله نیز همراه داشتند خبر داد و گفت: قاچاقچیان برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی کودک آزاری مواد مخدر اخبار حوادث کودک آزاری کرمانشاه قاچاقچی مخدر شیشه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون قیمت ایران امین حیایی مرد قتل طالبان افغانستان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان