Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) آیین رونمایی از کتاب دانشنامه جواد الایٔمه(ع) به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کتابخانه های عمومی خراسان رضوی،  آیین رونمایی از کتاب دانشنامه جواد الائمه(ع) _شرح جامعی از تاریخ و سیره امام جواد(ع)- با حضور نویسنده کتاب استاد سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری روز یکشنبه ۲۰تیرماه ۱۴۰۰همزمان با سالروز شهادت امام نهم شیعیان  در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
علاقمندان میتوانند روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح از طریق لینک    https://www.skyroom.online/ch/khrpl/mashadplبه صورت مهمان و یا بصورت پخش مستقیم از طریق صفحه اینستاگرام stabatabaeey.live @برنامه را دنبال کنند. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امام جواد ع کتابخانه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دومین اثر ، ذبیح الله صابری از شاعران گنابادی است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد در این مراسم که در کتابخانه عمومی شهید مطهری گناباد برگزار شد، با اشاره به قدمت ساختمان این کتابخانه گفت: با توجه به مرکزیت کتابخانه در شهر، مراجعان متعددی به این مرکز فرهنگی مراجعه می‌کنند، اما فضای فیزیکی کتابخانه بویژه سالن‌های مطالعه پاسخگوی حجم مراجعین نیست.
احمد مظلوم افزود: مخزن کتاب نیز با مشکل فضا مواجه است و با توجه به قدمت بالای ساختمان، ایجاد کتابخانه‌ای با فضای بیشتر و ساختمان ایمن‌تر در مرکز شهر گناباد ضروری به نظر می‌رسد.
 کتاب نخست ذبیح الله صابری شاعر گنابادی با عنوان زخم پنجه پاییز نیز در سال ۱۴۰۱ رونمایی شده است.

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی