Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:20:05 GMT

پرداخت تسهیلات به زلزله‌زدگان در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۰۱۷۳

پرداخت تسهیلات به زلزله‌زدگان در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان بوشهر را ابلاغ کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه مربوط به اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان بوشهر را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت وزیران در جلسه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، با تخصیص مبلغ ۲۳۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال (به ترتیب مبلغ ۸۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به صورت هزینه‌ای و مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای) به منظور بازسازی بخش‌های خسارت‌دیده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و تاسیسات زیربنایی ناشی از زلزله ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در شهرستان گناوه استان بوشهر به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موافقت کرد.

بر این اساس، مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله شهرستان گناوه استان بوشهر پرداخت می‌گردد.

همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر موظفند گزارش عملکرد این تصویب‌نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس