Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران از تاسیس دادوری در پردیس دانشکده های فنی این دانشگاه خبر داد و گفت:تاسیس این دفتر گامی مهم در بهبود بهداشت روانی دانشجویان، استادان و کارکنان است. 

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر سلطانی در جلسه مشترک رییس و مدیران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تهران با هیات رییسه پردیس دانشکده‌های فنی این دانشگاه گفت: دانشکده های فنی با توجه به تعداد بالای دانشجویان، مسایل بزرگتری هم دارند که موانع و مشکلات بودجه‌ای از جمله عمده‌ترین مانع برای بهبود شرایط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکنون به دلیل مضیقه‌های بودجه‌ای بسیاری از فعالیت‌ها با بهترین کیفیت یا دامنه وسعت انجام نمی‌شود، تصریح کرد: تلاش برای بهبود بودجه این بخش مهم است و درخواست می کنیم که دانشگاه تهران اهتمام بیشتری در تخصیص کامل بودجه واحدها بنماید.

استاد دانشکده مهندسی مکانیک پردیس دانشکده‌های فنی تهران با تاکید بر اینکه باید نگرش‌های دانشجویان را به روز کنیم، تاکید کرد: سامانه‌سپاری، رعایت عدالت واقعی و نه تساوی در تخصیص یارانه غذا و غیره به دانشجویان اموری با اهمیت است.

رییس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران افزود: اگر چه کرونا آسیب‌های زیادی داشته، اما فرصت بسیار خوبی به دست داده است که سیاست‌های دانشگاه در حوزه‌های دانشجویی تغییر و بهبود یابد و با شرایط منطبق شود. شاید اکنون دانشجویان این تغییرات را راحت‌تر بپذیرند و دانشگاه گام مهمی در زمینه تغییر رویکردهای جاری دانشجویان بردارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سلطانی  با اشاره به تاسیس دادوری در پردیس فنی دانشگاه تهران به عنوان یک تجربه جهانی که اولین بار در ایران انجام می‌شود، گفت: تاسیس این دفتر گامی مهم در بهبود بهداشت روانی دانشجویان، استادان و کارکنان است. توسعه این مدل در دانشگاه بسیار اثربخش می باشد با توجه به تجربه خوب دانشکده فنی در این زمینه آمادگی داریم این مدل را در اختیار حوزه دانشجویی دانشگاه بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران دانشگاه تهران پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر یکشنبه تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های استان سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

خانواده بصیر و آگاه دانشگاه‌های استان سمنان ضمن ابراز نفرت مجدد از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، کنشگری شجاعانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اقدام بشردوستانه‌شان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تحسین کرده و سرکوب وحشیانه آنان توسط دولت‌های غربی مدعی آزادی به ویژه آمریکای جنایت‌کار را به شدت محکوم می‌نماید.

کد خبر 6091168

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد