Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از یک میلیارد و 462 میلیون تومان صدقه داده اند.

غلامرضا نصوری گفت: کرمانشاهیان در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از یک میلیارد و 462 میلیون تومان صدقه داده اند.
نصوری افزود:  این میزان صدقه از صنادیق خانگی، صندوق های متوسط و بزرگ تعبیه شده در سازمان ها، شرکت ها و معابر و همچنین روش های الکترونیکی جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هم اکنون 113 هزار صندوق صدقات در استان تعبیه شده، عنوان کرد: حدود 109 هزار از این صندوق ها خانگی هستند که بیشترین صدقات مردمی نیز از همین صندوق های کوچک خانگی جمع آوری شده است.
نصوری با اشاره به اینکه هم اکنون کد دستوری #1*8877* به منظور دریافت صدقات الکترونیکی مردم نیکوکار استان فعال است، تصریح کرد: در این روش نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری از طریق تلفن های همراه میزان صدقه دلخواه خود را پرداخت کند.خبرگزاری آریا-

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت

 سیدمحمدجواد حسینی گفت: در ماه مبارک امسال برای نخستین بار در سطح گسترده روایت ها، موضوعات و مسائل جامعه هدف، مددجویان، همکاران، خدمت گیرندگان، خدمت دهندگان در راستای جهاد تبیین و شناخت بیش از پیش سازمان معرفی شد و به مدت یک ماه علاوه بر جلب مشارکت‌های نقدی مردم، بسیاری از نظام مسائل خاص افراد دارای معلولیت، ایتام، بانوان سرپرست‌خانوار، کودکان کار، مادران و پدران فداکار در رسانه ملی روایت و بیان شد.

وی افزود: در این ماه مبارک به میزان قابل توجه‌ای رسانه ملی به افراد دارای معلولیت، مددجویان سازمان بهزیستی و مسئله آسیب‌های اجتماعی در برنامه‌های مختلف پرداخت و مخاطبان با نظام مسائل مددجویان سازمان بهزیستی آشنا شدند.

حسینی در زمینه بستر‌های دریافت مشارکت‌های مردمی گفت: امسال به روز رسانی و نوآوری بستر‌های مشارکت مردم، مانند راه اندازی برخی درگاه ها، اتصالات با برخی شتاب‌دهنده‌ها و راه اندازی درگاه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی به نشانی mosharekat.behzisti.ir صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: در سالی که به نام مشارکت مردم مزین شده‌است، بتوانیم با استفاده از بستر‌های نوین و ایجاد ارتباط مؤثر نسبت به استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌ها و منابع مردمی و گروه‌های غیردولتی اقدام کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهر تهران نیز درباره کمک‌های مردمی به مددجویان گفت: ۱۷ میلیارد ریال فطریه بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در شهر تهران توزیع شد.

ژیلا اصلانی با قدردانی از خیرین شهر تهران از جمع آوری مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به مناسبت عید فطر در این شهر خبر داد و گفت: با استقرار ۶۰ پایگاه جمع آوری فطریه در روز عید فطر مبلغی بالغ بر ملبغ ۳ میلیارد ریال در مراکز دولتی و بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در مرکز غیردولتی جمع آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است که هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود و امیدوار هستیم این مبالغ بتواند در رفع مشکلات مددجویان نقش اثرگذاری داشته باشد.

اصلانی یادآور شد: در سال گذشته خیرین نقش بسزایی در کمک به اقشار نیازمند از جمله افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار داشتند و امیدوار هستیم با توجه به مشکلات کنونی جامعه هدف از جمله تامین تجهیزات توانبخشی، هزینه درمان و معیشتی همچنان شاهد حضور خیرین به عنوان بازوان توانمند در این اداره باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود