Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حشمت‌الله صیدی صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه سنندج توانست در سال 98 به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی بپیوندد بنابراین تمامی فعالیت‌های اجرای شده در سطح شهر با تم های فرهنگی بویژه موسیقی اجرا شده است.

وی گفت: براساس مصوبه شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  مقرر شد بوستان موسیقی در محل پارک سپیدار احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج  افزود: پارک سپیدار که در مرکز شهر سنندج در خیابان کشاورز واقع شده با درختان سپیدار کهنسال در جنب عمارت وکیل دارای فضایی دیدنی و بسیار زیبا است.
صیدی از آغاز عملیات احداث بوستان موسیقی در پارک سپیدار خبر داد و گفت: ساماندهی و بهسازی پارک سپیدار با مساحت 5 هزار مترمربع با کمترین مداخله توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری سنندج در حال اجرا است.
وی گفت: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست پارک جهت افزایش دعوت بازدیدکنندگان به سمت انتهای پارک از مهم ترین اقدامات در همین راستا است.
شهردار سنندج تصریح کرد: ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش ها و سکوهای پارک نیز انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: با احداث آمفی تئاتر روباز در سطح این پارک امکان برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری و اجرای موسیقی در آن فراهم خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حشمت الله صیدی شهردار سنندج بوستان موسیقی پارک سپیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان