Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-02@15:34:07 GMT

چه مناطقی میدان‌ تره‌بار‌های باکیفیتی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۰۵۹۰

چه مناطقی میدان‌ تره‌بار‌های باکیفیتی دارد؟

به گزارش اتاق خبر، برخی در تنگنای خرید خانه به ناچار برخی از نکات مهم و نواقص خانهٔ مورد نظرشان را نادیده می‌گیرند. این درحالی‌ست که پس از مدتی نیازهای اصلی برجسته می‌شوند و نواقص خود را نشان می‌دهند. به طور مثال، برخی از مردم دوست دارند که محل زندگی‌شان را نزدیک وسایل نقلیه عمومی یا میادین تره‌بار انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هنگام بازدید از ملک مورد نظر، این ویژگی اصلی را به خاطر ویژگی‌های غیر مهم اما جذاب دیگر، از یاد می‌برند. پس بهتر است، مهمترین ویژگی مورد نظر خود را در خرید خانه مشخص کرده و محله‌هایی که این ویژگی را دارند، جستجو کنید.

میادین تره‌بار چرا مهم هستند؟

این روزها بیشتر مردم، مشغول و درگیر کارهای روزمرهٔ خود هستند. همین امر سبب می‌شود که زمان کمتری برای رسیدگی به امور روزانهٔ خود داشته باشند. تامین مایحتاج خانه در کمترین زمان ممکن،‌ در صورت نزدیکی به میادین میوه و تره‌بار بهتر اتفاق می‌افتد. به همین دلیل، نزدیکی به میدان‌های تره‌بار یکی از مهمترین ویژگی‌های خرید یا اجارهٔ ملک است. اگر در آگهی های املاک دیوار تهران در پی خرید یا اجارهٔ خانه باشید، نزدیکی به میادین تره‌بار جزو امکانات آن منطقه محسوب می‌شود. برخی از مناطق تهران سطح دسترسی مناسبی به میدان‌های تره‌بار ندارند. از همین رو افراد بسیاری ترجیح می‌دهند در مناطقی که میدان تره‌بار وجود دارد، خانه اجاره کنند. اما شناسایی مناطقی که میدان‌های تره‌بار در آن قرار دارند، ممکن است سخت یا گیج‌کننده به نظر برسد.

میادین تره‌بار مهم تهران کجا هستند؟

شهر تهران در ۲۲ منطقهٔ خود میدان تره‌بارهای زیادی دارد. اما آنچه که باعث تمایزبخشی یک میدان تره‌بار از دیگری می‌شود، کیفیت محصولات آن است. از این رو، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار اقدام به رتبه‌بندی میدان‌های تره‌بار کرده و در میان مناطق ۲۲گانهٔ تهران نزدیک به ۱۲ میدان، برترین رتبه را به لحاظ کیفیت و کمیت به دست آورده‌اند. میدان جلال آل‌احمد، تهرانسر، سردار جنگل،‌ سهروردی، شهران و صادقیه از جمله مناطق پر رفت‌وآمدی هستند که به عنوان میادین برتر انتخاب شده‌ند. میادین تره‌بار در این مناطق، به لحاظ توزیع محصولات و کیفیت آن‌ها در درجهٔ مناسبی قرار دارند. چرا که محصولات تره‌بار طول عمر کوتاهی دارند؛ همین امر سبب می‌شود که محصولات برخی از بازارچه‌های تره بار از تازگی و کیفیت خوبی برخوردار نباشند.

مناطقی که نام برده شد،‌ علاوه بر داشتن محصولات باکیفیت، سطح دسترسی بالایی نیز دارند. دسترسی به وسایل نقلیهٔ عمومی و نزدیکی به میدان تره‌بار‌های باکیفیت، می‌تواند عاملی مهم در خرید یا اجارهٔ خانه به حساب بیاید. این روزها با وجود مشغله‌های کاری،‌ بسیاری از مردم توجه کمتری به وضعیت غذایی خود دارند. اگر می‌خواهید محصولات با کیفیت و ارگانیک کشاورزی را به راحتی تهیه کنید، در نزدیکی یک میدان تره‌بار باکیفیت خانه اجاره کرده  یا حتی آن را بخرید. البته توجه داشته باشید که قبل از خرید یا اجارهٔ ملک، حتما از میدان تره‌بار و اطراف محله دیدن کنید. بدین صورت با اطمینانی بیشتر به معامله خواهید پرداخت.

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: میدان تره بار میدان های تره بار میادین تره بار میدان تره بار خرید یا اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه

مقام‌های روسیه اعلام کردند اوکراین به چند منطقه در روسیه در ساعات پایانی شب گذشته حمله پهپادی داشت و رسانه‌های روسی نیز گزارش کردند که آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در نزدیکی مسکو رویت شده است.

به گزارش ایسنا، «پاول مالکوف» فرماندار منطقه «ریازان» هم‌مرز با مناطق شمال غربی مسکو گفت در این حملات پهپادی کسی زخمی نشده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، کانال تلگرامی «Baza» روسیه نیز که با سرویس‌های امنیتی این کشور همکاری دارد گزارش کرد که این حمله به پالایشگاه نفت رایازان بوده است.

این پالایشگاه که به شرکت روس‌نفت روسیه تعلق دارد و توسط آن اداره می‌شود حدود ۵.۸ درصد از نفت خام این کشور را پالایش می‌کند و هدف مکرر حملات هوایی اوکراین است.

فرمانداران مناطق «کرسک» و «ورونژ» در جنوب غرب روسیه هم‌مرز با اوکراین هم گزارش حملات پهپادی را در اراضی خود داده و گفتند این حملات زخمی یا خساراتی نداشته است.

روسیه به ندرت اطلاعاتی در مورد تاثیر کامل حملات اوکراین بر قلمرو و زیرساخت‌های خود افشا می‌کند.

مقامات کی‌یف مدعی‌اند هدف قرار دادن زیرساخت‌های نظامی، انرژی و حمل و نقل روسیه، تلاش‌های جنگی مسکو را تضعیف می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!