Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: قطع ناگهانی برق و گرمای هوا در یک واحد خصوصی تولید مرغ گوشتی این شهرستان، سبب تلف شدن هشت هزار قطعه مرغ شد.

به گزارش قدس آنلاین، جواد اعتضادی  گفت: تلف شدن این میزان مرغ گوشتی در ۲ مرحله انجام گرفت که در مرحله اول ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه به دلیل قطع برق و در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ به سبب گرمای هوا در این واحد پرورش طیور تلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: وزن این میزان مرغ گوشتی تلف شده افزون بر هشت تن است که کارشناسان میزان خسارت وارد آمده به این واحد مرغداری را افزون بر ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند. مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: این واحد تولید مرغ گوشتی در روستای "پلبند" از توابع بخش میان ولایت شهرستان تایباد واقع است که در فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع فعالیت دارد. به گفته اعتضادی، متاسفانه این واحد تولیدی خصوصی فاقد بیمه در حوزه های تکمیلی و حوادث دام و طیور است. وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت تولید ۶۰۰ هزار قطعه در هر دوره ۴۵ روزه در شهرستان تایباد فعال هستند. اعتضادی از تولیدکنندگان و پرورش دهندگان مرغ خواست با توجه به شدت گرما و احتمال قطع برق نسبت به تجهیز مراکز تولیدی خود به مولدها و سامانه های برق اضطراری، سرویس و کنترل آنها اقدام کنند تا از وقوع زیان و تلفات احتمالی پیشگیری شود. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تایباد مرغداري گرما زدگی مرغ گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۲۰۰ تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۳۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد