Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز ۵ دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین این بازی ها استقلال با سایپا، پرسپولیس با آلومینیوم و سپاهان با صنعت نفت دیدار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام نشریه الریاضیه عربستان باشگاه النصر ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه را برای میزبانی از تراکتور ایران انتخاب کرد. این دیدار سه شنبه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، استقلال تهران دوشنبه ۲۲ شهریور در ورزشگاه زبیل دوبی به مصاف الهلال عربستان می‌رود. پرسپولیس هم سه شنبه ۲۳ شهریور، در ورزشگاه خانگی استقلال تاجیکستان مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

در مرحله رده بندی مسابقات کوپا آمریکا، بامداد امروز کلمبیا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پرو بگذرد و عنوان سومی این مسابقات را به دست بیاورد. مرحله نهایی این مسابقات هم بامداد فردا میان تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین برگزار خواهد شد.

نواک جوکوویچ در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس ویمبلدون، دنیس شاپووالوف را شکست داد و به فینال رسید. او یکشنبه در فینال این مسابقات به مصاف متئو برتینیِ ایتالیایی می‌رود.

مصدومیت سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت رفع شده و مشکلی برای همراهی تیم باشگاهی خود ندارد.

کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد مسابقات فوتبال المپیک بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام فدراسیون جهانی تنیس ترکمنستان از میزبانی مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه کناره گیری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

از صعود تیم ملی فوتبال انگلیس به فینال جام ملت‌های اروپا تا انتقال راموس به پاری سن ژرمن

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پادکست ورزشی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

به نقل از ورزش سه برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901690

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت