Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:35:44 GMT

کنایه عجیب تیبو کورتوا به مهاجم منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۰۸۳۶

کنایه عجیب تیبو کورتوا به مهاجم منچستریونایتد

اظهار نظر تیبو کورتوا در مورد آنتونی مارسیال برای وی حاشیه ساز شده است.

به گزارش "ورزش سه" ماجراجویی های تیم ملی بلژیک در یورو 2020 زودتر از تصور به اتمام رسید. بلژیک با نسلی از بهترین فوتبالیست ها در یک چهارم نهایی برابر ایتالیا شکست خورد و یک ناکامی دیگر برایش به ثبت رسید.

بلژیکی ها با 4 برد متوالی توانسته بودند خود را به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی نشان دهند ولی شرایط برای آنها مقابل ایتالیا خوب پیش نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تیبو کورتوا گلر رئال و تیم ملی بلژیک بسیار خوشبین بود که بتواند در یورو حداقل به فینال برسند ولی اینطور نشد. او در یک لایو اینستاگرامی با یان فرتونگن مدافع تیم ملی بلژیک و در پاسخ به سوالی در مورد ستاره هایی که از یورو جا ماندند، گفت:« بدون شک اولی سرخیو راموس بود که برای ما و همه جای تعجب داشت. تصور می کردیم او در فهرست اسپانیا جا داشته باشد. سپس می توانم به ارلینگ هالند، تراشتگن، ویرژیل فن دایک، مویز کین، میرالم پیانیچ و آنتونی مارسیال اشاره کنم.»

 

 

 

 

کورتوا با کمی مکث ادامه داد:« البته نمی دانم مارسیال را می توان جزو ستاره های دنیای فوتبال قرار داد یا خیر.»

 

همین یک جمله کافی بود تا دوست داران مارسیال و منچستریونایتد به انتقاد از کورتوا بپردازند. آنها معتقدند مارسیال قطعا یک ستاره است و کورتوا به وی بی احترامی کرده است.

تیبو کورتوا تیم ملی فرانسه آنتونی مارسیال منچستر یونایتد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا تیم ملی فرانسه آنتونی مارسیال منچستر یونایتد رئال مادرید تیبو کورتوا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند