Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: نخستین برنامه دولت ما حل مشکل برق و مدیریت مصرف آب خواهد بود؛ متأسفانه برخی از استان‌های ما در ترسالی‌ها هم مشکل آب داشتند و ریشه این مشکلات مدیریت است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه  در دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: با توجه به امکانات، مواهب الهی و نیروی انسانی کارآمدی که کشور ما دارد، فکر می‌کنیم که راه برون‌رفت از مشکلات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز سفره و اعتماد مردم آسیب‌دیده و امکان اینکه این اعتماد عمومی بازگردد وجود دارد و منظومه نظرات رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب در اختیار ما قرار دارد.

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: امروز امری که ضروری است، ایجاد یک تحول است و در این زمینه باید فاصله وضع موجود با وضع مطلوب کم شود.

رئیسی مطرح کرد: امروز ضرورت دارد که نسبت به همه خدماتی که در دولت‌های قبلی کشیده شده ارج نهاد؛ اما شرایط و وضع موجود طوری است که مردم نسبت به شرایط ناراضی هستند.

وی ادامه داد: نخبگان ما ابراز نگرانی می‌کنند و حتماً امکان بهبود وضع کشور وجود دارد، این امر با کار جهادی همراه با شناخت مسائل کشور، شناخت راهکارها، تشخیص اولویت‌ها و حرکت به سمت این اولویت‌ها امکان‌پذیر است.

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران خاطرنشان کرد: نظام مسائل کشور را ما بررسی کرده‌ایم و مسائل مختلفی درزمینهٔ آسیب‌های اجتماعی بررسی‌شده است.

 رئیسی مطرح کرد: ما در تحولات کشور نیازمند پایه‌های نظری هستیم؛ بسیاری از مسائل مانند معنویت، عدالت، امنیت و غیره در اجرا در اختیار دولت است، اما در تولید علم و دانش مراکز حوزوی و دانشگاهی یاری‌رسان ما خواهند بود.

وی ادامه داد: هر دولتی سلیقه‌ای دارد، اما مبنای تحولات کشور باید حساب‌شده باشد که این مبناها لازم است ریشه در مبانی دینی و علمی داشته باشد.

 رئیسی یادآور شد: شناخت وضعیت موجود از اولویت‌های ما است؛ وضعیت آب، برق، بیکاری، گرانی و تورم در دستور کار دولت ما قرار دارد.

وی ادامه داد: اقداماتی که در روزهای پایانی دولت کنونی صورت می‌گیرد، بودجه بر هستند و بدون تأمین مالی، این افزایش‌ها در حقوق در حال انجام است که مدنظر ما قرار دارد.

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران ابراز کرد: در همه ادوار گذشته به اهل سنت وعده‌ و وعید داده شد، در این دوره ما هیچ وعده‌ای به این عزیزان ندادیم، اما همان‌گونه که ما در خدمات اجتماعی به شیعیان توجه داریم، به اهل سنت نیز توجه خواهیم داشت.

رئیسی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اقدامات اخیر قوه قضائیه را «امیدآفرین» نامیدند؛ آقایان روحانی و لاریجانی از من در آن دوران پرسیدند که شما درباره مبارزه با فساد چه‌کاری خواهید کرد؟ ما بیان کردیم که به همه پرونده‌هایی که روی میز ماست رسیدگی خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: باور مبارزه با فساد در بین مردم ایجادشده و ما برای این امر برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داریم.

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران اضافه کرد: مسئله ارتباط با استان‌ها ضروری بوده و همان‌گونه که ما در قوه قضائیه این کار را دنبال کردیم، در دولت نیز پیگیری خواهیم کرد.

 رئیسی یادآور شد: وعده‌هایی که ما در انتخابات داده ایم با نظام اداری اجرائی فشل نمی‌شود و ما برای این منظور باید یک نظام اداری قوی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: درباره استفاده از اسناد حوزوی نکته‌های خوبی بیان شد که ما بررسی این اسناد را در دستور کار قرار خواهیم داد.

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران بیان کرد: نظرات تخصصی حوزویان پشتوانه دولت ما خواهد بود و سعی ما این است که از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

رئیسی تصریح کرد: نخستین برنامه دولت ما حل مشکل برق و مدیریت مصرف آب خواهد بود؛ متأسفانه برخی از استان‌های ما در ترسالی‌ها هم مشکل آب داشتند و ریشه این مشکلات مدیریت است.

در ادامه جلسه، اعضای به طرح پیشنهادات خود به رئیس جمهور منتخب پرداختند، و سپس رئیس جمهور منتخب با توجه به سخنان اعضاء، نکاتی را متذکر شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سیدابراهیم رئیسی قوه قضائیه لاریجانی رهبر معظم انقلاب رئیس جمهور منتخب مردم ایران دولت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار