Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:19:45 GMT

ساوت‌گیت:منتظر فردا و این چالش خارق‌العاده هستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۱۱۷۷

ساوت‌گیت:منتظر فردا و این چالش خارق‌العاده هستیم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تیمش بی صبرانه منتظر دیدار فینال برابر ایتالیا است.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب رقابت‌های یورو به پایان می رسد و دو تیم انگلیس و ایتالیا فینال مسابقات را در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌کنند؛ دو تیمی که در مرحله نیمه نهایی سختی فراوانی را متحمل شدند چراکه انگلیس با پنالتی مشکوک در وقت‌های اضافه دانمارک را شکست داد و در سمت مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی بر اسپانیا غلبه کرد و راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از مسابقه فینال گفت: "طبیعتاً بازی نیمه نهایی لحظه ای بود که ما آن را بسیار دوست داشتیم چراکه توانستیم در زمین مسابقه شادی را با هواداران‌مان به اشتراک بگذاریم و البته در رختکن نیز شرایط فوق العاده ای وجود داشت. فکر می‌کنم که در هنگام بازگشت به خانه با اتوبوس نیز چنین وضعیتی وجود داشت و موسیقی در حال پخش بود اما در ذهن ما این وجود داشت که ما هنوز به جایی نرسیده ایم."

 

 

 

 

ساوت‌گیت در ادامه گفت: " در واقع این بازیکنان هر چه اتفاق بیفتد باز هم میراث بزرگی را از خود به جای گذاشته اند و حالا رنگ مدال مطرح می‌شود و احتمالا شما در زندگی فرصت های کمی مثل این پیش روی خود می بینید. بنابراین ما باید لحظه ای که در آن قرار داریم را غنیمت بشماریم و از شانس مان بهترین استفاده را بکنیم."

 

ساوت‌گیت در مورد ایتالیا: "ایتالیا یک تیم خارق العاده است. آنها رکورد 30 مسابقه بدون شکست را دارند که یک رکورد باورنکردنی برای هر تیم فوتبال است. این یک چالش خارق‌العاده برای ماست که البته واقعاً منتظر آن هستیم."

 

 

تیم ملی انگلیس تیم ملی ایتالیا گرت ساوت گیت (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تیم ملی ایتالیا گرت ساوت گیت سرمربی یورو 2020 ساوت گیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا در بازی با استقلال مانند سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به این نکته تاکید کنم که ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. طرفداران و تماشاگران ما و تیم تراکتور همه باید یکدل باشیم و نشان دهیم که یک تیم هستیم. استقلال تیمی قابل احترام است، ولی اگر ما بتوانیم آن حداکثر عطش‌مان را با کیفیت فنی که داریم ترکیب کنیم فکر می‌کنم تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد. تشکر ویژه‌ای هم از همه شما (خبرنگاران) دارم که در این یک هفته که من آمده‌ام از تیم حمایت کردید. من دوست ندارم خیلی صحبت کنم، ولی به احترام اصحاب رسانه در کنفرانس شرکت می‌کنم. همچنین از آقای زنوزی هم تشکر می‌کنم که همه جوره از تیم حمایت می‌کنند. ان‌شاءالله همه کنار هم یک تیم خوب باشیم و فردا مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم. اگر کیفیت و احساسات‌مان را ترکیب کنیم، به هر کاری می‌توانیم دست بزنیم. امیدوارم فردا روز فوق‌العاده‌ای برای ما باشد و هواداران را با دلی شاد راهی منزل‌شان کنیم.

جریمه 200 میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم