Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سه شیرها از نبردی سخت و حساس مقابل آتزوری می گوید. 

هری کین می گوید شاید ایتالیا به پشتوانه تاریخ فوتبالی موفق تر خود، با اعتماد بیشتری سراغ فینال یورو ۲۰۲۰ بیاید ولی آن ها نباید انگیزه انگلیسی ها برای تاریخ نویسی را دست کم بگیرند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، کین و هم تیمی هایش که اولین حضور انگلیس در فینال رقابت های جام ملت های اروپا را در تاریخ رقم زده اند، انگیزه زیادی برای جدال روز یکشنبه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک مسیر طولانی، سخت و پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم. اما بازی کردن و رهبری کردن بچه ها در اولین فینال مان، اولین فینال اروپایی مان و اولین فینال مان پس از ۵۵ سال، تجربه بسیار خاصی خواهد بود. 

چهار قهرمانی ایتالیا و یک قهرمانی آن ها در جام ملت های اروپا نشان از تاریخ فوتبالی غنی تر آن ها دارد ولی کین می گوید در بازی فردا همه چیز در تاریخ خلاصه نمی شود.

واقعا این بازی ۵۰-۵۰ است. قطعا ایتالیا از حیث قهرمانی در تورنمنت ها و کسب پیروزی در فینال های بزرگ، سابقه بهتری نسبت به ما دارد ولی به نظرم در تیم ما، عده زیادی در مسابقات باشگاهی چنین تجاربی داشته ایم و ما در بزرگ ترین بازی ها و بزرگ ترین فینال های اروپا بازی می کنیم. واقعا بازی سختی خواهد بود ولی ما خودباوری لازم را نسبت به کاری که در حال انجام دادن آن هستیم به همراه داریم ولی در هر صورت کار سختی پیش روی ماست. آن ها بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارند که قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده و در آن موفق شده اند. در هر فینال و مسابقه بزرگی، باید تمام تمرکز خود را روی کارتان بگذارید و بنابراین امیدوار هستیم یکشنبه همین اتفاق بیافتد و بتوانیم نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم. 

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! محسن خلیلی در طرفداری: دو بار گریه کردم، یک بار وقتی رباط دادم، یک بار وقتی به پرسپولیس گل زدم! امیدها برای حضور عیسی آل کثیر در دربی زنده شد برنامه کامل رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک توکیو تمام رویارویی های تاریخ ایتالیا و انگلیس داستان فراموش شده ادر؛ زننده گل قهرمانی یوروی پرتغال از کجا آمد و الان کجاست؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم