Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حبیب راضی در خصوص انتشار تصاویری در زمینه رهاسازی سگ‌های جمع آوری شده در استان خوزستان اظهار کرد: در این راستا بر اساس اعلام استانداری خوزستان، کارشناس محیط زیست و ناظر جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در شهرداری از کار برکنار و به هیأت تخلفات اداری معرفی شده و سرپرست شهرداری از اهمال بوجود آمده و کاستی‌های موجود عذرخواهی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین از تشکل‌های مردم نهاد فعال در عرصه محیط زیست و حامی حقوق حیوانات برای همکاری و نظارت بر موضوع دعوت و مقرر شده است که سایت نگهداری سگ‌های بلاصاحب مطابق استانداردهای این حوزه هر چه سریع‌تر از سوی مدیریت شهری تکمیل و راه ندازی گردد.

راضی همچنین گفت: رعایت حقوق حیوانات و اجرای دقیق دستورالعمل ساماندهی سگ‌های بدون صاحب توسط شهرداری‌ها با همکاری دستگاه‌های مرتبط و بهره گیری از ظرفیت نهادهای غیر دولتی و تشکل‌های مردم نهاد در اجرای طرح از جمله در زمینه نگهداری، درمان، غذا رسانی، عقیم سازی و سایر موارد مربوطه و دریافت نظرات و پیشنهادهای این سازمانها در بهبود روش‌های اجرایی و اطلاع رسانی در خصوص نحوه اجرای صحیح مفاد دستورالعمل و اقدامات در دست انجام، همواره مورد تاکید سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بوده و انتظار داریم شهرداری‌ها به این موضوعات توجه لازم داشته باشد و در این راستا از استانداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها نیز خواسته شده بر اجرای صحیح مفاد دستورالعمل‌های ابلاغی نظارت دقیقی به عمل آوردند.

کد خبر 5254835

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان خوزستان سگ ولگرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سگ های ولگرد شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران ویروس کرونا ازدواج صنایع دستی سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سردار حسین رحیمی کیفیت هوای تهران شهردار تهران سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 

فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: خوزستان یکی از استانهای درگیر با موضوع آلودگی هوا بر اثر سوزاند بقایای کشاورزی است و هر ساله پس از برداشت محصول گندم ،سوزاندن بقایای کشت گندم در مزارع علاوه بر آسیب جدی به بافت خاک موجب ایجاد آلودگی هوا در استان خوزستان می شود .

او می‌گوید: وفق ماده ۲۰ قانون هوای پاک سوزاندن بقایای کشت ممنوع است و باید با برنامه ریزی لازم بویژه آموزش و اطلاع رسانی و با معرفی روش های جایگزین همانند بازیافت و استفاده مجدد از کاه و کلش گندم از سوزاندن بقایای کشت خودداری شود .

قلی نژاد معرفی روشها و تجهیزات که می تواند بقایای کشاورزی را جمع آوری و استفاده از مشوق های تاثیر گذار برای کشاورزانی که از سوزاندن مزارع خوداری کرده اند می تواند از راهکارهای موثر در کاهش این پدیده باشد .

در این نشست مجموعه اقدامات آموزشی،اطلاع رسانی و همچنین روش های جایگزین امحای بقایای کشت بررسی و جهت پیگیری مصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی