Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

در نخستین دیدار از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر، تیم های استقلال و سایپا در استادیوم پاس قوامین یا همان دستگردی تهران به مصاف هم می روند. دو تیم با انگیزه هایی کاملا متفاوت با یکدیگر روبرو می شوند و به دنبال کسب تمام امتیازات بازی هستند. سایپا که اکنون به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن دومین تیم سقوط کننده است، برای رهایی از این مخمصه و صعود به رتبه های بالاتر، تنها به ۳ امتیاز بازی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز کمالوند که پس از موفقیت با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا راهی سایپا شد، نتوانسته است تیمش را از قعر جدول نجات دهد و حالا امیدوار است با شناخت کاملی که از تیم سابقش دارد، دست پر از زمین خارج شود. در سوی مقابل نیز فرهاد مجیدی قصد دارد با کسب سه امتیاز حساس این بازی، رتبه سوم جدول را قطعی کند. آبی پوشان روز پنج شنبه در حساس ترین دیدار فصلشان در شهرآورد پایتخت به مصاف پرسپولیس می روند و انتظار می رفت مجیدی به بیشتر بازیکنانش استراحت بدهد ولی این اتفاق رخ نداد تا او نشان دهد قصد دارد با تمام امتیازات از زمین خارج شود.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های سایپا و استقلال را در همین صفحه دنبال کنید:

بازی از هفته بیستم و هفتم رقابت های لیگ برتر ایران؛ شنبه: ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ ؛ ساعت: ۱۹:۵۰
استادیوم: پاس قوامین تهران / بدون تماشاگر
داور: مرتضی منصوریان / کمک ها: یعقوب سخندان و جعفر مهاجر؛ داور چهارم: ناصر جنگی / ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی،  فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

ترکیب سایپا: کوروش ملکی، کمال الدین نیکخوی، رضا علیاری، امیر حسین حسین‌زاده، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، صادق بارانی و روح‌الله سیف اللهی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سایپا استقلال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم